"Letos Tatra (asi 2017) významně investovala například do transferu výroby nosných rour. „Chceme se soustředit na podvozek, který je to, co dělá tatru tatrou. Jeho zásadní část, centrální nosná roura, se ale aktuálně vyrábí v Tawescu. Investice, kterou jsme začali už v polovině minulého roku, povede k tomu, že pravděpodobně v březnu zahájíme výrobu přímo v Tatře,“ nechal se slyšet Radek Strouhal s tím, že přesun produkce bude probíhat postupně po jednotlivých modelových řadách. Přesun výroby klíčového komponentu tatrováckého podvozku z někdejší dceřiné společnosti zpět do provozů automobilky, je podle jejího generálního ředitele spojen s citelnou modernizací. Technici Tatry podle jeho slov víc jak dva roky pracovali na zjednodušení konstrukce nosné roury tak, aby odpadlo složité vnitřní sváření. „Původně se uvnitř roury vyvařovaly kroužky, muselo se to dělat ručně, bylo to velmi složité a samozřejmě tam vznikalo vysoké riziko chyby. V době, kdy se nám nedostává dostatek šikovných svářečů a navíc cena lidské práce stoupá, jsme hledali zjednodušení výroby. Budeme si pomáhat jednoúčelovými stroji a konstrukční změnou, díky které se kroužky do roury budou vevařovat roboticky,“ vysvětlil Strouhal."
http://www.koprivnice.cz/index.php?tema ... anek=23303
Ty roury dnes pro ně dělá externí firma "Tawesco s.r.o. bylo založeno v roce 1995 vyčleněním provozu nářaďovna z Tatra a.s. Postupně se firma rozrostla v roce 1997 o lisovnu a v roce 2005 o svařovnu."
Prodat si rouru pod zadkem to byl majstrštyk v povedené privatizaci s následném kroku s rozdělením společnosti a nalezením "strategického" partnera.
Vy nejstě špión, voják, uvažujetě pokrokovo. Vy stě marxista!