Vyndat zadní péra i s třmenem není tak složité. Když se ví jak na to, je to otázka 30 minut, pak je třeba třmen rozebrat 4x šroub. Někdy se kupovala celá sada listů už z fabriky poskládaná a stažená svařenou obručí, pak se to jen utáhlo do hlavního třmenu. Jindy se měly pláty samostatně. Mam pocit, že teď Parma prodává jen 4 nejdelší pláty, na ty kratší se to muselo řezat, tak že autogen. Samozřejmě Tatra nabízí mam pocit 3 nebo 4 tloušťky listu a různý počet.riho píše: ↑04 led 2018, 10:09Neskladali, ale skladal. Už si to s knížky presne nepamätám, ale mechanikom bol tuším Vlasta Buchtyár a ten tie popraskané perá skladal so zlomením prstom. Francúz Samson sa ukázal ako absolútne neschopný.hoper píše: ↑03 led 2018, 20:36Totalka do cíle nedojela ze soutěže musela odstoupit kvůli praskajícím listovým pérům. A to se snažili a ke konci používali i použité prasklé listy a skládali je jak se dalo. Ale do Dakaru mimo soutěž dojela :)
Ale udělali z její jízdy pěkný časopisový speciál.
ed: oprava
Povedlo se mi najít jednu fotku kde je celé péro, je to sice z předku AV-15cky ale upevnění je stejné