Suchoj Su - 57 (T - 50)

Uživatelský avatar
WuVirr
Šéfredaktor
Příspěvky: 1909
Registrován: 01 úno 2017, 15:31
Bydliště: Prachatice

Suchoj Su - 57 (T - 50)

Příspěvek od WuVirr » 12 kvě 2017, 15:39

Nová kamufláž T - 50 - 9
Obrázek

Obrázek

Uživatelský avatar
WuVirr
Šéfredaktor
Příspěvky: 1909
Registrován: 01 úno 2017, 15:31
Bydliště: Prachatice

Re: Suchoj T - 50

Příspěvek od WuVirr » 12 kvě 2017, 16:09

T - 50 - 9 průlet v Novosibirsku. Na letadle je namontovaný plný počet komplexu 101KS
Obrázek

Elektro-optický systém 101KS Atoll
-101KS-O systém laserových infračervených protiopatření
-101KS-V systém pro vyhledávání a sledovaní cílů pomocí infračerveného záření
-101KS-U systém včasného varovaní v případě blížící se střely
-101KS-N nástroj pro navádění bomb při útoku na pozemní cíle

Uživatelský avatar
skflanker_
Výkonný redaktor
Příspěvky: 866
Registrován: 07 úno 2017, 20:22

Re: Suchoj T - 50

Příspěvek od skflanker_ » 16 kvě 2017, 20:26

T-50-9 + prídavná palivová nádrž
Obrázek
Zdroj http://vk.com/wall-14964099_30113

nine_mike
Redaktor
Příspěvky: 191
Registrován: 07 úno 2017, 19:50

Re: Suchoj T - 50

Příspěvek od nine_mike » 04 čer 2017, 23:34

Mám otázku - na T-50 sa ešte plánuje nejaký RAM povrch, ktorý doteraz nebol aplikovaný na lietajúcich prototypoch?

Uživatelský avatar
martanus
Výkonný redaktor
Příspěvky: 935
Registrován: 01 úno 2017, 10:16

Re: Suchoj T - 50

Příspěvek od martanus » 10 črc 2017, 18:00


Uživatelský avatar
skflanker_
Výkonný redaktor
Příspěvky: 866
Registrován: 07 úno 2017, 20:22

Re: Suchoj T - 50

Příspěvek od skflanker_ » 16 črc 2017, 16:27

Pred MAKS 2017:
Dvojica T-50 http://youtu.be/jd5ad1w1mB8 zverejnené 11.07.2017, dĺžka videa 1:33 min.
Vzdušný boj dvoch T-50 (renegát)
1. http://youtu.be/jd5ad1w1mB8 zverejnené 11.07.2017, dĺžka videa 0:39 min.
2. http://youtu.be/OqDLcKwV-SA zverejnené 11.07.2017, dĺžka videa 1:06 min.
3. http://youtu.be/V0UMu4mki54 zverejnené 11.07.2017, dĺžka videa 0:58 min.

a sólo T-50 (akrobačka):
http://youtu.be/EVlTjSlo4fM zverejnené 13.07.2017, dĺžka videa 12:59 min.

Uživatelský avatar
martanus
Výkonný redaktor
Příspěvky: 935
Registrován: 01 úno 2017, 10:16

Re: Suchoj T - 50

Příspěvek od martanus » 23 črc 2017, 09:16

Infografika

Obrázek

Uživatelský avatar
skflanker_
Výkonný redaktor
Příspěvky: 866
Registrován: 07 úno 2017, 20:22

Re: Suchoj T - 50

Příspěvek od skflanker_ » 06 srp 2017, 19:18

Bloger BMPD preložil článok «Du PAK FA au Su-57» z časopisu "Air&Cosmos" o lietadle T-50 ktorého autormi sú Piotr Butowski a Antony Angrand.

Projektu PAK-FA T-50 vraj bolo pridelené označenie Suchoj Su-57 / Су-57
Projekt sa natiahol z dôvodu prepracovania trupu = výrobca musel počas 2 rokov zmeniť veľkosť / objem lietadla a súčasne posilniť drak lietadla (spevniť konštrukciu). Na statické testy takto upravenej novej konštrukcie sa používa T-50-7 (takže 8 a 9 sa konštrukčne líšia od prototypov 1 až 6).
Prepracovania:
Nové výstuže a prepážky v trupe (na T-50-1 a 2 vznikali praskliny a trhliny)
Prepracované servisné otvory / vstupy pre technikov a náhrada materiálu za kompozit
Predĺžené zadné časť trupu kde je zariadenie pre elektronický boj
Rozpätie krídel zmena zo 14m na 14,1m
Dĺžka trupu z 19,7m na 20,1m (len odhad autorov článku)

V 03/2016 boli prvý krát použité zbrane z vnútorných priestorov. Podľa autorov článku jena T-50-9 umiestnenie senzorov nasledovné:
T-50-9_senzor.jpg
PAK-FA Suchoj T-50-9 Senzor
Všetko riadi centrálny počítač - Suchoj po prvý krát všetko integruje sám do spoločného jadra, doposiaľ každý výrobca si integroval iba svoje zariadenia (podľa autorov článku, s čím pri Su-27/MiG-29 prepojenie radar + optika + šlem nesúhlasím)
Ultrafialové a aj Infračervené spektrum má T-50 pokryté / snímané celokruhovo okolo lietadla (360°).

Na MAKSe 2017 boli v letových ukážkach 2 stroje a v hangári bol umiestnený prototyp T-50-9 ktorý si pozrel prezident V.V.Putin

Pôvodný termín 31.12.2016 spustenia malosériovej výroby splnený nebol - výrobca predpokladá termín rok 2019. Namiesto 60 plánových sa teraz hovorí o jednej letke = 12 ks (ako dôvod stačia 98 ks Su-35S a 116 ks Su-30SM).
Všetky letové skúšky majú hotové, teraz prebiehajú vojenské / zbraňové testy.

Charakteristika Su-57/Су-57
Rozpätie / Размах = 14,1 m
Dĺžka / Длина = 20,1 m
Výška / Высота = 4,6 m
Prázdna hmotnosť / Масса пустого самолета = 18 t
Normálna vzletová hmotnosť / Нормальная взлетная масса = 25 t
Maximálna vzletová hmotnosť / Максимальная взлетная масса = 35 t
Maximálna rýchlosť / Максимальная скорость = 2 Мach
Cestovná rýchlosť nadzvukovou rýchlosťou / Крейсерская скорость на сверхзвуковой скорости = 1,3 Мach
Dolet nadzvukovou rýchlosťou / Дальность полета на сверхзвуке = 1500 km
Maximálny dolet / Дальность полета максимальная = 3500 km

PAK-FA 2.0
= nový motor «изделие 30» - statický test 11.11.2016, letové testy v priebehu roka 2017, predpokladaný ťah motora 16-17 ton (teraz 14,5 ton)

Nové programy
+ nové jednomotorové ľahké lietadlo 5. generácia (MiG)
+ nové VTOL lietadlo pre námorníctvo (Jakovlev, ala Jak-141)
+ spustenie výroby MiG-35

Ad číslo 57 =
Su-7, rok 1958, frontový stíhač
Su-17, rok 1970, meniteľná geometria krídel (u nás známy ako Su-22)
Su-27 išiel do výroby v roku 1982 a stále je hlavný stíhač v Ruskom letectve,
Su-37 = Su-27M (biela 711) s vektorovaním ťahu motorov v roku 1994,
Su-47 Berkut v roku 1997 prvý pokus Suchoj o lietadlo 5-tej generácie, krídlo so záporným uhlom

Zdroj http://bmpd.livejournal.com/2760067.html + viac info

Uživatelský avatar
WuVirr
Šéfredaktor
Příspěvky: 1909
Registrován: 01 úno 2017, 15:31
Bydliště: Prachatice

Re: Suchoj Su - 57 (T - 50)

Příspěvek od WuVirr » 11 srp 2017, 20:26

Nejnovější stíhačka páté generace dostala oficiální název

Vrchní velitel Vzdušných a kosmických sil (VKS) Ruska generálplukovník Viktor Bondarev oznámil poprvé oficiální název stíhačky páté generace – Su-57.

Dříve byl tento projekt, který je nyní ve stádiu zkoušek, znám jako perspektivní letecký komplex frontového letectva (PAK FA), a také T-50.
„Rozhodnutí bylo učiněno, letadlo dostalo svůj název, jako dítě své jméno. Su-57 — teď mu budeme říkat právě takto", řekl Bondarev v interview pro televizní stanici Zvězda, které bylo anoncováno na jejích webových stránkách v pátek.
Zdroj: https://cz.sputniknews.com/svet/2017081 ... ace-nazev/

shmel VR
Redaktor
Příspěvky: 45
Registrován: 16 úno 2017, 10:58

Re: Suchoj Su - 57 (T - 50)

Příspěvek od shmel VR » 11 srp 2017, 20:53


Uživatelský avatar
WuVirr
Šéfredaktor
Příspěvky: 1909
Registrován: 01 úno 2017, 15:31
Bydliště: Prachatice

Re: Suchoj Su - 57 (T - 50)

Příspěvek od WuVirr » 11 srp 2017, 20:55

Vrchní velitel VKS poprvé oznámil název ruského stíhačky páté generace

Uživatelský avatar
WuVirr
Šéfredaktor
Příspěvky: 1909
Registrován: 01 úno 2017, 15:31
Bydliště: Prachatice

Re: Suchoj Su - 57 (T - 50)

Příspěvek od WuVirr » 11 srp 2017, 20:56

shmel VR píše:
11 srp 2017, 20:53
Je to fotomontáž?
https://russian.rt.com/russia/foto/4179 ... 7-2018-god
Co konkrétně má být fotomontáž?

kenavf
Výkonný redaktor
Příspěvky: 578
Registrován: 07 úno 2017, 19:59

Re: Suchoj Su - 57 (T - 50)

Příspěvek od kenavf » 11 srp 2017, 21:15

WuVirr píše:
11 srp 2017, 20:56
shmel VR píše:
11 srp 2017, 20:53
Je to fotomontáž?
https://russian.rt.com/russia/foto/4179 ... 7-2018-god
Co konkrétně má být fotomontáž?
Že by tá spárka?

shmel VR
Redaktor
Příspěvky: 45
Registrován: 16 úno 2017, 10:58

Re: Suchoj Su - 57 (T - 50)

Příspěvek od shmel VR » 11 srp 2017, 21:21

Jj mám na mysli tu spárku.

Uživatelský avatar
skflanker_
Výkonný redaktor
Příspěvky: 866
Registrován: 07 úno 2017, 20:22

Re: Suchoj Su - 57 (T - 50)

Příspěvek od skflanker_ » 11 srp 2017, 22:12

Fotomontáž / vízia budúcnosti - viď reálne foto lietajúcich T-50 (Su-57):
http://russianplanes.net/st/Sukhoi/T-50
= každý je označený 3 miestnym číslom = 051-058 a 509 a na uvedenom foto je len číslo 05 ..
= všetky doposiaľ vyrobené lietajúce sú len jednomiestne.

Uživatelský avatar
El Diablo
Výkonný redaktor
Příspěvky: 506
Registrován: 07 úno 2017, 18:56

Re: Suchoj Su - 57 (T - 50)

Příspěvek od El Diablo » 13 srp 2017, 13:16

Obrázek
Co cítíte, když střílíte teroristy?
Zpětný ráz.
http://www.eldiablo.webz.cz/
Takže se sejdeme v Šestce na Šedesát šestce zejtra ráno v šest. Zapamatuješ si to?
Můžeš mi to ještě šestkrát zvopakovat?
I šestiletý dítě by si to pamatovalo.

Uživatelský avatar
WuVirr
Šéfredaktor
Příspěvky: 1909
Registrován: 01 úno 2017, 15:31
Bydliště: Prachatice

Re: Suchoj Su - 57 (T - 50)

Příspěvek od WuVirr » 25 srp 2017, 12:02

Na Ministerstvu obrany RF oznámili termíny zařazení sériových Su-57 do armády

Sériové stíhací letouny Su-57 s motory první fáze (Izdelie 117) se k ruským vojskům dostanou v letech 2018-2019, oznámil novinářům náměstek ministra obrany Jurij Borisov.
„Přecházíme ke státním zkouškám první etapy, v roce 2018 budou první sériově vyrobené modely a v roce 2019 se začne s dodávkami Su-57. A začíná druhá fáze, ve které bude nový motor," řekl na tiskové konferenci v rámci fóra Armija 2017.
Více zde: https://cz.sputniknews.com/svet/2017082 ... 57-armada/

Uživatelský avatar
skflanker_
Výkonný redaktor
Příspěvky: 866
Registrován: 07 úno 2017, 20:22

Re: Suchoj Su - 57 (T - 50)

Příspěvek od skflanker_ » 10 zář 2017, 11:48


Uživatelský avatar
martanus
Výkonný redaktor
Příspěvky: 935
Registrován: 01 úno 2017, 10:16

Re: Suchoj Su - 57 (T - 50)

Příspěvek od martanus » 18 zář 2017, 17:42

zajímavé skutečnosti o nejnovějším bojovníku Ruska

https://tvzvezda.ru/news/opk/content/20 ... 4-fe2p.htm

Google překlad.

1) Hmotnost kompozitních materiálů činí 25% hmotnosti prázdného letadla. Současně má konštrukcia draku Su-57 čtyřikrát méně dílů než drak Su-27.

2) S pomocí nejnovějšího radaru může Su-57 "vidět" cíle mimo mnohem dále než jiné stroje. Je to Reč je o vzdušných, pozemních a povrchových cílech.

3) Su-57 může zničit nepřítele v zadní polokouli, nebude potřebovat otočení.
Toho lze dosáhnout díky režimu zpětného startu, kdy je raketa začíná odpálena v opačném směru od nosného letadla, a také díky radaru na zadní straně zadní polosféry.
4) Katapultážní křeslo Catapult Su-57 bude moci zachránit v jakékoliv nadmořské výšce, a to i od země. V budoucnu se bude moci rozhodovat o záchrane bez účasti pilota.
To bylo v rozhovoru s místem televizního kanálu "Star" řekl generálnímu řediteli holdingu "Technodynamics" Igor Nasenkov. Podle něj mohou piloty s hmotností od 45 do 110 kg pracovat v křesle. Automatizační systém se výrazně vylepšil: díky vestavěným senzorům je výsledek padáku přesně určen, i když nejsou k dispozici žádné informace o rychlosti letu z palubních systémů letadla během vyhození.
5) Su-57 je schopen bojovat jak sám a tak v rámci koncepce "jednotného bitevního pole". Každý stroj bude "oči" a "uši" celé armády.

(preklad upravil A.)

Alchymista
Redakční rada
Příspěvky: 1655
Registrován: 01 úno 2017, 08:58

Re: Suchoj Su - 57 (T - 50)

Příspěvek od Alchymista » 18 zář 2017, 18:09

martanus píše:
18 zář 2017, 17:42
1) Hmotnost kompozitních materiálů činí 25% hmotnosti prázdného letadla. Současně má konštrukcia draku Su-57 čtyřikrát méně dílů než drak Su-27.
To znamená celkom dosť vysokú integráciu pôvodne samostatných konštrukčných prvkov do väčších zostáv a naznačuje, že rusi dobre zvládajú výrobu zložitejšie tvarovaných kompozitných prvkov

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Halladin a 2 hosti