Příspěvek
od Skeptik » 14 dub 2019, 12:58
Alchy, tomu rozumím, se jak jsem uvedl, Stratolaunch není klasické letadlo. Startovat bude "párkrát do roka", jak často bude přistávat v traverzu?
Boční vítr ho navíc bude výrazně ovlivňovat i při vzletu (a vzhledem k pověšenému "nákladu" nejspíš mnohem více než při přistání), a když k tomu připočteme, že jeho vzlet není vázán časem = bude probíhat tehdy, kdy bude vhodné počasí, pak je systém řízení podvozku opravdu spíše "mrtvá hmota".
Jinak s řiditelností hlavního podvozku u Tu-154 jsi si jistý?
Na začátku své kariéry jsem tracky letadel počítal, a Tu-154 byl díky svému "rozcáplému" podvozku vždy kritickým typem, ale s touto informací jsem se nikdy nesetkal.
U B-52 tomu rozumím - extrémně velký rozvor a tandemový podvozek - ale u Tu-154? No snad jen kvůli tomu "bláznivému" rozchodu ....
Bohužel už ani neznám nikoho, kdo Tůčko lítal, abych se zeptal.
"Když bludem trpí jeden člověk, říká se tomu šílenství. Když bludem trpí hodně lidí, říká se tomu náboženství."
-----------------------------------------
„Chovej v úctě ty, kdo hledají pravdu, ale pozor na ty, co ji našli." Voltaire