Příspěvek
od woxia » 02 čer 2017, 13:21
Ale to víme, že dává ten prostor mezi trupy smysl, ale jestli dává smysl dělený ocas je otázkou.
Nic nebránilo konstruktérům použít horní VOP a tu spojit, prostor pod ní je pro náklad dostatečný. kromě toho spodní VOP ubírají prostor a to vůbec nemluvím o tom, co to s letounem udělá, až se tak velký náklad oddělí, tam to hodně zacvičí - letadlo okamžitě odstřelí nahoru, křídla budou v tuto chvíli extrémně namáhaná odporem vzduchu v opačném vektoru.
Možná je celé těžiště v trupu směřováno doprostřed a zadní část bude jen prázdná skořepina, takže působící síly nebudou tak velké.
Přesto si myslím - ač jsem žádné srovnávací výpočty nedělala - že rámová kostrukce je rámová konstrukce (tím nechci říkat, že jim to někde prdne, ale podle mne je taková pravděpodobnost u této konstrukce o cca tři řády vyšší).
Když zde cenzura začala, tak tady 10.8.2020 Woxia skončila. Mějte se všichni dobře, se kterými se mi dobře povídalo.
SZ nevybírám - tak omluvte, že Vám na ně už neodpovím