Suchoj Su-57 (T-50)

Odpovědět
zmiri
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 07 úno 2017, 16:42

Re: Suchoj Su-57 (T-50)

Příspěvek od zmiri » 11 čer 2019, 19:36

A není to kvůli různé výšce letu? První rychlost s doletem je v 10 000 m, druhá rychlost s doletem ve 20 000 m? Jiný odpor vzduchu a jiná rychlost zvuku?

Skeptik
Sponzor fóra
Příspěvky: 2279
Registrován: 07 úno 2017, 19:59
Bydliště: Doma (většinou)

Re: Suchoj Su-57 (T-50)

Příspěvek od Skeptik » 11 čer 2019, 21:52

zmiri píše:
11 čer 2019, 19:36
A není to kvůli různé výšce letu? První rychlost s doletem je v 10 000 m, druhá rychlost s doletem ve 20 000 m? Jiný odpor vzduchu a jiná rychlost zvuku?
Bingo :nahoru:

Navíc v tom grafů na www.leteckemotory je uvažován odpor letadla konstrukce alá Su-27 ... tedy s nosným trupem. To je aerodynamicky zcela něco jiného než "raketa" typu MiG-25/31
"Když bludem trpí jeden člověk, říká se tomu šílenství. Když bludem trpí hodně lidí, říká se tomu náboženství."
-----------------------------------------
„Chovej v úctě ty, kdo hledají pravdu, ale pozor na ty, co ji našli." Voltaire

kenavf
Sponzor fóra
Příspěvky: 3375
Registrován: 07 úno 2017, 19:59

Re: Suchoj Su-57 (T-50)

Příspěvek od kenavf » 11 čer 2019, 22:09

Skeptik píše:
11 čer 2019, 21:52
..
Navíc v tom grafů na www.leteckemotory je uvažován odpor letadla konstrukce alá Su-27 ... tedy s nosným trupem. To je aerodynamicky zcela něco jiného než "raketa" typu MiG-25/31
Ale tie grafy ukazujú aj porovnanie 4. a 5. generácie, kde tá 5.generácia je na tom lepšie(takže 3.generácia na tom bude asi horšie). Takže sa dá logicky odvodiť že podobná zmena bude aj na draku lietadla typu Mig25/31. Bariera je bariera.
Z WIKI:
Za letu vysokou rychlostí výrazně roste stupeň komprese díky dynamickému tlaku, což při rychlosti M=2,5 znamená zvýšení tahu jednoho motoru na 198 kN.
https://cs.wikipedia.org/wiki/MiG-25#Te ... _(MiG-25P)
Takže to vyzerá že tu pletieme hrušky s jabkama.

Skeptik
Sponzor fóra
Příspěvky: 2279
Registrován: 07 úno 2017, 19:59
Bydliště: Doma (většinou)

Re: Suchoj Su-57 (T-50)

Příspěvek od Skeptik » 11 čer 2019, 22:52

Jasně, o tom, že ty mnou uváděné tahy jsou statické psal už Alchymista.

Tvoje premisa o tom, že protože letoun 5. generace musí být aerodynamicky čistší než letoun 4. generace a oba musí být čistší než letouny 3. generace neplatí zcela.
Jistě, vyzbrojená 5. generace je na tom lépe díky zbraňovým šachtám, ale nezapomínej, že Su-27 i F-22 a Su-57 jsou konstruovány na vybojování vzdušné nadvlády primárně při subsonických, transonických a supersonických (do M 2) rychlostech.
MiG-25/31 byly konstruovány primárně pro lety supersonickou rychlostí kolem M 2,3. Ony jsou na tyto rychlosti optimalizovány ... a v supersonické aerodynamice se toho od 70-tých let moc nezměnilo.
"Když bludem trpí jeden člověk, říká se tomu šílenství. Když bludem trpí hodně lidí, říká se tomu náboženství."
-----------------------------------------
„Chovej v úctě ty, kdo hledají pravdu, ale pozor na ty, co ji našli." Voltaire

woxia
Samostatný redaktor
Příspěvky: 1157
Registrován: 16 úno 2017, 10:41

Re: Suchoj Su-57 (T-50)

Příspěvek od woxia » 11 čer 2019, 23:19

Změnilo, hodně. Kdo ji vlastně ještě pořádně umí? :snaha:
Kde cenzura začíná, tam Woxia končí...

Mio
Redaktor
Příspěvky: 90
Registrován: 21 říj 2017, 16:53

Re: Suchoj Su-57 (T-50)

Příspěvek od Mio » 12 čer 2019, 21:55

Nový motor s plazmovým zapaľovacím systémom pre Su-57. "Produkt 30" a umenie kompromisu.

https://naukatehnika.com/novyj-dvigatel ... 9M_i6fNhPM

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti