Suchoj Su-57 (T-50)
-
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 8169
- Registrován: 07 úno 2017, 19:59
Re: Suchoj Su-57 (T-50)
Žaluzie (žábry) se otevíraly při pohybu po zemi, kdy byly vstupy vzduchu zavřeny. Po vzletu, resp. při zatahování hlavního podvozku, se vstupy vzduchu otevíraly a "žábry" zavíraly.
Tuším že mechanicky - když byl vstup zavřen sání motoru "otevřelo žábry", když se vstup otevřel pružiny "žábry" zavřely.
Moderní verze MiGu-29 již "žábra", ani uzavírání vstupu nemají.
Je tedy evidentní, že "žábry" na MiG-29 a "voštiny" na Su-27 a Su-57 mají jiný účel.
Z této fotky vnitřku vstupu u Su-27 to dokonce vypadá, že hlavním (a možná jediným) účelem je "odvod" přebytečného vzduchu při vzletu s použitím "ochrany proti FOD".
ostatně z obrázku i tohoto schematu je zřejmé, že síto chránící motor před nasátím FOD během vzletu za letu ty spodní voštiny překrývá ... ta "růžová deska"
I když ty voštiny na boku vzduchového kanálu skutečně budou mít nějaký efekt při řízení mezní vrstvy - nejspíš budou zlepšovat proudění při nízkých rychlostech (při akrobacii), protože budou zabraňovat odtrhávání proudnic v prostoru spoje vzduchový kanál - křídlo.
Jak už jsem řekl, vstupy vzduchu u nadzvukových letadel nejsou triviální záležitost
Tuším že mechanicky - když byl vstup zavřen sání motoru "otevřelo žábry", když se vstup otevřel pružiny "žábry" zavřely.
Moderní verze MiGu-29 již "žábra", ani uzavírání vstupu nemají.
Je tedy evidentní, že "žábry" na MiG-29 a "voštiny" na Su-27 a Su-57 mají jiný účel.
Z této fotky vnitřku vstupu u Su-27 to dokonce vypadá, že hlavním (a možná jediným) účelem je "odvod" přebytečného vzduchu při vzletu s použitím "ochrany proti FOD".
ostatně z obrázku i tohoto schematu je zřejmé, že síto chránící motor před nasátím FOD během vzletu za letu ty spodní voštiny překrývá ... ta "růžová deska"
I když ty voštiny na boku vzduchového kanálu skutečně budou mít nějaký efekt při řízení mezní vrstvy - nejspíš budou zlepšovat proudění při nízkých rychlostech (při akrobacii), protože budou zabraňovat odtrhávání proudnic v prostoru spoje vzduchový kanál - křídlo.
Jak už jsem řekl, vstupy vzduchu u nadzvukových letadel nejsou triviální záležitost
"Když bludem trpí jeden člověk, říká se tomu šílenství. Když bludem trpí hodně lidí, říká se tomu náboženství."
-----------------------------------------
„Chovej v úctě ty, kdo hledají pravdu, ale pozor na ty, co ji našli." Voltaire
-----------------------------------------
„Chovej v úctě ty, kdo hledají pravdu, ale pozor na ty, co ji našli." Voltaire
- riho
- Samostatný redaktor
- Příspěvky: 2708
- Registrován: 08 úno 2017, 09:58
Re: Suchoj Su-57 (T-50)
Tak mieša sa tu niekoľko funkcií. skflanker opísal funkciu protipumpážnych dvierok, ktoré zabezpečujú prísun vzduchu aj v prípade, ak sa vstupný otvor nachádza v aerodynamickom tieni.
Skeptik zas vložil fotku prvého sériovovyrábaného lietadla, ktoré využilo vynález francúzskeho inžiniera Reného Leduca (https://en.wikipedia.org/wiki/Ren%C3%A9_Leduc) a to odsávanie medznej vrstvy z pred lopatiek kompresora. Oni mu ten vynález chlapci z MD vlastne ukradli a potom sa dosť dlho vliekol súd o platbu za patent. Leduc bol priekopníkom v konštrukcii hypersonických lietadiel a jeden čas sa vo Francúzsku dokonca vážne uvažovala o sériovej výrobe stíhačky inšpirovanej jeho experimentálnymi lietadlami.
Skeptik zas vložil fotku prvého sériovovyrábaného lietadla, ktoré využilo vynález francúzskeho inžiniera Reného Leduca (https://en.wikipedia.org/wiki/Ren%C3%A9_Leduc) a to odsávanie medznej vrstvy z pred lopatiek kompresora. Oni mu ten vynález chlapci z MD vlastne ukradli a potom sa dosť dlho vliekol súd o platbu za patent. Leduc bol priekopníkom v konštrukcii hypersonických lietadiel a jeden čas sa vo Francúzsku dokonca vážne uvažovala o sériovej výrobe stíhačky inšpirovanej jeho experimentálnymi lietadlami.
-
- Samostatný redaktor
- Příspěvky: 2950
- Registrován: 07 úno 2017, 20:33
Re: Suchoj Su-57 (T-50)
O schopnostech pana vynálezce se dá zdárně pochybovat, vzhledem k rozhodnutí na letadlo použít ramjet, což Rusové zkoušeli dávno dávno před ním a upustili od toho, zajímavé by také bylo, jestli pan leduca platil vynálezci ramjet a Lavočkinovi za patent použití ramjet v letadle. No a zkrachovalec se tedy musel z leteckého průmyslu přeorientovat na čerpadla, zatím co jiný konstruovali úspěšně kosmické rakety.riho píše: ↑31 led 2020, 13:08Tak mieša sa tu niekoľko funkcií. skflanker opísal funkciu protipumpážnych dvierok, ktoré zabezpečujú prísun vzduchu aj v prípade, ak sa vstupný otvor nachádza v aerodynamickom tieni.
Skeptik zas vložil fotku prvého sériovovyrábaného lietadla, ktoré využilo vynález francúzskeho inžiniera Reného Leduca (https://en.wikipedia.org/wiki/Ren%C3%A9_Leduc) a to odsávanie medznej vrstvy z pred lopatiek kompresora. Oni mu ten vynález chlapci z MD vlastne ukradli a potom sa dosť dlho vliekol súd o platbu za patent. Leduc bol priekopníkom v konštrukcii hypersonických lietadiel a jeden čas sa vo Francúzsku dokonca vážne uvažovala o sériovej výrobe stíhačky inšpirovanej jeho experimentálnymi lietadlami.
-
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 8169
- Registrován: 07 úno 2017, 19:59
Re: Suchoj Su-57 (T-50)
Opravdu???
A na kterém letadle?
Jsem velkým fandou sovětských letadel, ale přiznám se, že mne teď nenapadá jediné, které by používalo náporový motor jako hlavní pohonnou jednotku a létalo.
Navíc Leduc na těch motorech pracoval od roku 1930 a první náporové motory se v SSSR objevily až někdy v roce 1933. A na letadle, jako urychlovače, až v roce 1939 ... I-153 Čajka.
Zda Leduc platil držiteli patentů, francouzovi Renému Lorinovi, to nevím. Možné to je.
Proč by ale měl platit Lavočkinovi, to opravdu nevím.
A na kterém letadle?
Jsem velkým fandou sovětských letadel, ale přiznám se, že mne teď nenapadá jediné, které by používalo náporový motor jako hlavní pohonnou jednotku a létalo.
Navíc Leduc na těch motorech pracoval od roku 1930 a první náporové motory se v SSSR objevily až někdy v roce 1933. A na letadle, jako urychlovače, až v roce 1939 ... I-153 Čajka.
Zda Leduc platil držiteli patentů, francouzovi Renému Lorinovi, to nevím. Možné to je.
Proč by ale měl platit Lavočkinovi, to opravdu nevím.
"Když bludem trpí jeden člověk, říká se tomu šílenství. Když bludem trpí hodně lidí, říká se tomu náboženství."
-----------------------------------------
„Chovej v úctě ty, kdo hledají pravdu, ale pozor na ty, co ji našli." Voltaire
-----------------------------------------
„Chovej v úctě ty, kdo hledají pravdu, ale pozor na ty, co ji našli." Voltaire
- Aaron Goldstein
- Už nám nenapíše...
- Příspěvky: 10205
- Registrován: 10 úno 2017, 22:29
Re: Suchoj Su-57 (T-50)
(IMHO)
Protože zaregistroval zkušební LaGG-3PVRD...
Že tomu předcházely pokusy Polikarpova (I-153) a Jakovleva (Jak-7PVRD) mu uniklo...
Že jsem paranoidní ještě neznamená, že po mě nejdou...
- skflanker_
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 10224
- Registrován: 07 úno 2017, 20:22
Re: Suchoj Su-57 (T-50)
Prototypy 1. etapy projektu PAK-FA (od T-50-0 do T-50-5R):
RF-81775 do prvého sériového T-50-S1 ktorý havaroval):
Klon https://vk.com/wall-14964099_51212 z 03.02.2020
Prototypy 2. etapy projektu PAK-FA (od T-50-6 cez -
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 11146
- Registrován: 07 úno 2017, 19:59
Re: Suchoj Su-57 (T-50)
Vie sa kedy by mal byť druhý sériový, ak im nespadne, vyrobený/zaradený?
Z nejakého dôvodu politika priťahuje sociopatov.
Edmund Burke: "Jediné čo potrebujú nečisté síly k svojmu víťazstvu je to, aby slušní ľudia neurobili nič."
Edmund Burke: "Jediné čo potrebujú nečisté síly k svojmu víťazstvu je to, aby slušní ľudia neurobili nič."
- skflanker_
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 10224
- Registrován: 07 úno 2017, 20:22
Re: Suchoj Su-57 (T-50)
↑ Od pádu S1 je ticho = zamestnanci v Komsomoľsku na Amure zatiaľ žiadne foto nepustli von
Pokračujú letové testy nového motora izd. 30 na T-50-2: Zdroj https://vk.com/wall216211895_1566 z 16.03.2020 + ďalšie foto
Pokračujú letové testy nového motora izd. 30 na T-50-2: Zdroj https://vk.com/wall216211895_1566 z 16.03.2020 + ďalšie foto
-
- Výkonný redaktor
- Příspěvky: 868
- Registrován: 15 dub 2019, 10:07
Re: Suchoj Su-57 (T-50)
Nove zabery SU57
- puma
- Redaktor - závislák :-)
- Příspěvky: 21807
- Registrován: 17 zář 2017, 12:49
Re: Suchoj Su-57 (T-50)
:sipka: Poprvé je tam vidět reálný odpal R-74M2 v 1:12
Nechť tě provází Síla! Není nevědomosti, pouze poznání.
-
- Redaktor - závislák :-)
- Příspěvky: 5216
- Registrován: 07 úno 2017, 19:50
Re: Suchoj Su-57 (T-50)
To video tam už akosi nie je, asi ukazovalo viac ako malo
героизм - это следствие проёба, кого-то выше
“Anyone who can make you believe absurdities, can make you commit atrocities.” Voltaire
“Anyone who can make you believe absurdities, can make you commit atrocities.” Voltaire
- Lookass
- Redaktor
- Příspěvky: 358
- Registrován: 27 led 2019, 21:21
Re: Suchoj Su-57 (T-50)
Tak ho sem dám teď já
-
- Samostatný redaktor
- Příspěvky: 1677
- Registrován: 16 úno 2017, 06:53
Re: Suchoj Su-57 (T-50)
Odporná Ruska propaganda. Bolo ju nutne zmazať.
-
- Výkonný redaktor
- Příspěvky: 868
- Registrován: 15 dub 2019, 10:07
Re: Suchoj Su-57 (T-50)
-
- Výkonný redaktor
- Příspěvky: 974
- Registrován: 19 úno 2017, 13:13
Re: Suchoj Su-57 (T-50)
Nedá mi to - po tisíc+jedna krát = krásné letadýlko
-
- Výkonný redaktor
- Příspěvky: 868
- Registrován: 15 dub 2019, 10:07
Re: Suchoj Su-57 (T-50)
Dalsie video. Snad to vydrzi na tom yt dlhsie
-
- Redaktor - závislák :-)
- Příspěvky: 5216
- Registrován: 07 úno 2017, 19:50
Re: Suchoj Su-57 (T-50)
Stále sa čudujem prečo na Su-57 Rusi nedajú aspoň nejaký RAM povrch v štýle F-22 a nie len RAM náter. Aspoň na povrchy ktoré vidno v čelnom pohľade by sa to podľa mňa hodilo. Chápem, že cena za lietadlo aj za prevádzku je zásadný faktor, ale myslím že by to značne zvýšilo aj atraktivitu lietadla pre zahraničných kupcov a tým by sa tie náklady, aspoň teda pre výrobcu v prípade že by sa našiel zahraničný zákazník, mohli trochu kompenzovať.
героизм - это следствие проёба, кого-то выше
“Anyone who can make you believe absurdities, can make you commit atrocities.” Voltaire
“Anyone who can make you believe absurdities, can make you commit atrocities.” Voltaire
-
- Výkonný redaktor
- Příspěvky: 868
- Registrován: 15 dub 2019, 10:07
Re: Suchoj Su-57 (T-50)
Pocul som ze SU-57 ma specialny povrch (nater) na vhrcnej casti ktora obsahuje mini AESA anteny cize cely povrch lietadla sluzi ako jedna velka radarova plocha.
Neviem ci aj Vy mate o tom nejake info ale v jednej relacii Casus Belli to podrobne rozoberali ked tam bola tema AESA radar.
Neviem ci aj Vy mate o tom nejake info ale v jednej relacii Casus Belli to podrobne rozoberali ked tam bola tema AESA radar.
-
- Redakční rada
- Příspěvky: 42270
- Registrován: 01 úno 2017, 08:58
Re: Suchoj Su-57 (T-50)
IMHO informačný šum - takto to nefunguje aj keby to existovalo...
COVID-19 nie je choroba, COVID-19 je globálny test inteligencie jedincov, spoločenstiev, národov a štátov.
Dinosauri sa venovali výhradne problémom vlastného rastu.
Dinosauri sa venovali výhradne problémom vlastného rastu.
-
- Výkonný redaktor
- Příspěvky: 868
- Registrován: 15 dub 2019, 10:07
Re: Suchoj Su-57 (T-50)
V tomto videu od 3:35:35 sa hovori o technologii GAN a implementacii v radarovej technike.
https://www.bitchute.com/video/TmTTxgFsBUxT/
https://www.bitchute.com/video/TmTTxgFsBUxT/