modrá 051
Bůhví, co to je, ty značky tam nejsou vidět, mají to dva letouny jinak ostatní tam mají zadní radar. Možná nějaká vlečná rušička, co se dá nainstalovat místo zadního radaru? Pokud je to dobře navrženo, tak vyměnit radar za vlečnou rušičku pro speciální operace bude trvat maximálně hodiny. Někde jsem vidět i jinou fotku toho žihadla, kde bylo vidět ty radiační značky, zkusím to najít.
V Sýrii byl taky jeden s klasickým žihadlem, a druhý s trochu delším, ale on má skoro každý kus to žihadlo jinak tvarované, asi na tom zkouší aerodynamimku
Ještě taková zajímavost, tady jdou dobře vidět dielektrické kryty (stejný materiál jak na bočním radaru) dvou N036-1-01L AESA L pásem v LERXech a náběžné hraně křídla, délka stejná typ stejný. Otázkou je, proč tam není jedná stejně dlouhá anténa v náběžné hraně? Bylo by to určitě konstrukčně jednoduší, asi to bude mít důvod ve větší přesnosti určení polohy cíle v pasivním i aktivním režimu. Celkem má tedy Su-57 čtyři AESA antény N036-1-01L, Su-35S má podobné L pásmové antény jen dvě.