Však to je jistě možné, ale jsou jen tři varianty...
Tak pokud to není photoshop, tak je to buď maskírovka, no a pokud to není habaďůra a maskýrovka a Ochotnik-B je tam opravdu testován, tak je projekt v závěrečném testování zbraňových systémů - žádné chystá se první vzlet. Víc možností není.
Což se asi jen tak brzo nedozvíme, která varianta odpovídá realitě, pokud nezveřejní videa z prvního vzletu nebo závěrečných státních zkoušek
Ten zdroj je twitter rambo54, kde to získal toť otázka, vypadá to jak satelitní fotky, má tam i pět Su-57, což tomu dává vcelku na hodnověrnosti, že to je z doby návštěvy Putina v Achtubinsku, jen by to prostě chtělo vyloučit, že ten Ochotník-B není podvrh. Má tam stovky různých satelitních snímků, takže má asi přístup k nějaké komerční satelitní službě, ale i tak chce to druhý zdroj.
https://twitter.com/reutersanders/statu ... 9463044097
https://twitter.com/reutersanders/statu ... 8752688128
Tady jsem našel i zajímavou analýzu Southfrontu z února, to zde asi ještě nebylo, sice netuším jak k tomu dospěli, ale v podstatě tu kooperaci s Su-57 a použití motoru AL-41F potvrzují a i předpoklad, že by takto RF mohla nasazovat podstatně více letounů 5. generace proti případnému protivníku v mixu pilotovaný + nepilotovaný stroj jelikož nemá zdroje na to, aby je mohla jen v pilotovaných početně dorovnat.
To je myšlenka, co mě napadá od začátku, že pro většinu strategií a taktik co rusové praktikují by bylo začlenění Ochotníků do letek Su-57 skvělá věc, tak by šlo totiž za podstatně menší (pořizovací/provozní) náklady násobit celkové operační možnosti smíšených leteckých skupin letounů 5. generace a ještě sekundárně výrazně operačně podporovat letouny 4++ generace. A pokud na první výrobní sérii Ochotníků použijete ještě motory první etapy z Su-57 (16 až 32 strojů) to máte 32 až 64 motorů pro Ochotníky, což může být reálné je vyrobit do r. 2030 v těchto počtech (za předpokladu, že je Ochotnik-B v závěrečných státních testech a ne před prvním vzletem), tak třeba MIGu by taková zakázka dost bodla ekonomicky, kdy by se začal specializoval na výrobu nepilotovaných bojových strojů 5. generace, kdežto Suchoj by jel ve své úspěšné linií pilotovaných. Spekulace: do roku by 2030 by bylo reálné postavit už pět až sedm smíšených pluků Su-57/S-70 Ochotník-B, kdy by smíšený pluk byl tvořen letkou Su-57 a letkou Ochotníků-B. Což by byl dost kvalitativní rozdíl oproti "jen" třem plukům Su-57. My nevíme, jestli ten Ochotník je od Suchoje nebo od Mikojana totiž, a něco mi říká, že bude od Mikojana, protože jeho předchozí projekt UAV Skat se tomu dost podobá, i když ten byl myšlen jako samostatně operující UAV komplex a toto je operačně něco úplně jiného.