Mil Mi - 28
Re: Mil Mi - 28
Nejenom ta "bedna".
I na koncích "křídel" je cosi nového. "Radary" ???
I na koncích "křídel" je cosi nového. "Radary" ???
"Když bludem trpí jeden člověk, říká se tomu šílenství. Když bludem trpí hodně lidí, říká se tomu náboženství."
-----------------------------------------
„Chovej v úctě ty, kdo hledají pravdu, ale pozor na ty, co ji našli." Voltaire
-----------------------------------------
„Chovej v úctě ty, kdo hledají pravdu, ale pozor na ty, co ji našli." Voltaire
-
- Redakční rada
- Příspěvky: 5437
- Registrován: 01 úno 2017, 08:58
Re: Mil Mi - 28
"Bedňa" - kľudne na prevoz materiálu a náradia pre pozemnú obsluhu na "predsunutej ploche". Technika si odvezú v "nudzovej kabinke" v zadnej časti trupu.
Re: Mil Mi - 28
Alchy, souhlas. Ale co ty "bubliny" na konci křídel?
Nějaký nápad?
Nějaký nápad?
"Když bludem trpí jeden člověk, říká se tomu šílenství. Když bludem trpí hodně lidí, říká se tomu náboženství."
-----------------------------------------
„Chovej v úctě ty, kdo hledají pravdu, ale pozor na ty, co ji našli." Voltaire
-----------------------------------------
„Chovej v úctě ty, kdo hledají pravdu, ale pozor na ty, co ji našli." Voltaire
-
- Redakční rada
- Příspěvky: 5437
- Registrován: 01 úno 2017, 08:58
Re: Mil Mi - 28
Nie.
Z fotky sa nedá odhadnúť, ako veľká/dlhá je nová bublina. Môže to byť kľudne úprava pre použitie štandardných ASO-2, tie majú výmetnice s 2x16 hlavňami, aktuálne používané majú usporiadanie 4x8 hlavní.
Z fotky sa nedá odhadnúť, ako veľká/dlhá je nová bublina. Môže to byť kľudne úprava pre použitie štandardných ASO-2, tie majú výmetnice s 2x16 hlavňami, aktuálne používané majú usporiadanie 4x8 hlavní.
Re: Mil Mi - 28
Pokud by převážel nářadí, asi by zároveň nevezl výzbroj, ne ?
A není ta bílá 014 nějaká testovací ? Mění se jí koule a i ty baky na koncích nosníků. Nicméně bednu na nářadí má pořád. Tudíž - nemohlo by to být nějaké vyhodnocovací zařízení ? Měřáky ?


A není ta bílá 014 nějaká testovací ? Mění se jí koule a i ty baky na koncích nosníků. Nicméně bednu na nářadí má pořád. Tudíž - nemohlo by to být nějaké vyhodnocovací zařízení ? Měřáky ?


-
- Redakční rada
- Příspěvky: 5437
- Registrován: 01 úno 2017, 08:58
Re: Mil Mi - 28
Môže byť - na prvej snímke na predošlej strane je ukotvená ešte aj k susednému závesníku (môžu to byť tyčky - ale aj káble)
A asi máš pravdu, že v tom bude najskôr nejaká meracia aparatúra - 014 biela je továrenský stroj a s bedňou lieta od augusta roku 2003. (http://www.helicopter-database.de/open. ... photo=8794). Je to, len tak mimochodom, prvý prototyp Mi-28
Náradie a zbrane - čo si na predsunutú plochu nedovezieš, nemáš. A vždy je v blízkosti frontu/bojiska lepšie niesť aspoň polovicu výzbroje ako žiadnu. Druhá vec - tá "predsunutá plocha" môže byť aj miesto, kde pre poruchu čo poškodenie núdzovo sadol tvoj vrtuľník. Je to síce na tvojom území ale blízko čiary dotyku...
A asi máš pravdu, že v tom bude najskôr nejaká meracia aparatúra - 014 biela je továrenský stroj a s bedňou lieta od augusta roku 2003. (http://www.helicopter-database.de/open. ... photo=8794). Je to, len tak mimochodom, prvý prototyp Mi-28
Náradie a zbrane - čo si na predsunutú plochu nedovezieš, nemáš. A vždy je v blízkosti frontu/bojiska lepšie niesť aspoň polovicu výzbroje ako žiadnu. Druhá vec - tá "predsunutá plocha" môže byť aj miesto, kde pre poruchu čo poškodenie núdzovo sadol tvoj vrtuľník. Je to síce na tvojom území ale blízko čiary dotyku...
Re: Mil Mi - 28
Tohle je také zajímavé (vyklápějící se naváděcí radar?), vypadá to dost podobně jako radar Chrizantem-S.


-
- Redakční rada
- Příspěvky: 5437
- Registrován: 01 úno 2017, 08:58
Re: Mil Mi - 28
potom je otázka ako v danej dobe vyzerala druhá strana trupu
Re: Mil Mi - 28
Vypadá to že na druhé straně je identická "bradavice", kousek jí na fotce vyčuhuje

-
- Redakční rada
- Příspěvky: 5437
- Registrován: 01 úno 2017, 08:58
Re: Mil Mi - 28
Ď.
ťažko povedať - vzdialenosť radar-raketnica viacmenej sedí so vzdialenosťou radar-raketnica u Chrizantemy. To by bolo v prospech teorie.
Ale zasa - prečo by mal mať dva relatívne zložité a drahé navádzacie radary? Palba až štyrmi raketami súčasne? alebo obmedzenia vzdialebnosti radar-raketnica?
A zasa - prečo by mal byť na vrtuľníku radar výklopný? Nebolo by jednoduchšie ho urobiť ako pevný v aerodynamickom telese? odpadne celá mechanika, pohyblivé prívody atď. navyše na vrtuľníku musí byť mechanika silnejšia a odolnejšia ako na vozidle kvôli aerodynamickému náporu pri vysunutom/vyklopenom radare (opäť dôvod schovať aj pohyblivú antenu do aerodynamického púzdra)
To už skôr by som takú antému očakával v koncovom telese krídla - má zrejme aj väčší priemer ako diskutovaný detail.
ťažko povedať - vzdialenosť radar-raketnica viacmenej sedí so vzdialenosťou radar-raketnica u Chrizantemy. To by bolo v prospech teorie.
Ale zasa - prečo by mal mať dva relatívne zložité a drahé navádzacie radary? Palba až štyrmi raketami súčasne? alebo obmedzenia vzdialebnosti radar-raketnica?
A zasa - prečo by mal byť na vrtuľníku radar výklopný? Nebolo by jednoduchšie ho urobiť ako pevný v aerodynamickom telese? odpadne celá mechanika, pohyblivé prívody atď. navyše na vrtuľníku musí byť mechanika silnejšia a odolnejšia ako na vozidle kvôli aerodynamickému náporu pri vysunutom/vyklopenom radare (opäť dôvod schovať aj pohyblivú antenu do aerodynamického púzdra)
To už skôr by som takú antému očakával v koncovom telese krídla - má zrejme aj väčší priemer ako diskutovaný detail.
Re: Mil Mi - 28
Co když se radar nevyklápí dopředu a permanentně směřuje dolů, co by z toho vyplívalo?
Re: Mil Mi - 28
Třeba je to blbost - nedávaly by "stereo" radary další rozměr pro zaměření cíle?
Re: Mil Mi - 28
Dávaly. Co tu pořád opakuji o fázování, synchronní demodulaci, sdr a dsp? Čím víc antén, tím víc Adidas.
Re: Mil Mi - 28
Těžko říct, málo fotek, ale v tom levém křídle na konci by mohl být tento radar Chrizantema-VM, teoreticky by se tam vlezl.
viewtopic.php?f=29&t=69&start=15#p62310
Pak by ty dva vyklápěcí "radary" nebyly radary, ale spíše radiopovelové antény pro PTŘS Hermes-A, pro Hermes-A s laserovým naváděním a radiolokačním stačí hlavní radar a současná elektrooptika. A takový radar Chrizantema-VM v jednom křídle by se mohl využít jako další sekundární radarový kanál pro situační povědomí o pozemních cílech před vrtulníkem a nejen pro navádění PTŘS Chrizantem, ale také i Hermesů-A s aktivní radiolokační a radiopovelovou hlavicí a podstatně by to zvedalo maximální počet současně sledovaných cílů a naváděných PTŘS na ně. K tomu hlavní radar by mohl jet dál v přehledovém režimu a jen předával cíle pro radar Chrizantema-VM, co by je sledoval a naváděl na ně PTŘS. S těmi dvěma radiopovelovými anténami pro navádění Hermesu-A by to smysl mělo, protože je to nejlacinější verze PTŘS a bude jako první zaváděná, na další verze navádění není třeba instalovat další zařízení, maximálně stačí jejich upgrade.
Ta fotka je ale z r.2003, takže tu řeším asi nesmysl
http://www.helicopter-database.de/open. ... photo=8794
viewtopic.php?f=29&t=69&start=15#p62310
Pak by ty dva vyklápěcí "radary" nebyly radary, ale spíše radiopovelové antény pro PTŘS Hermes-A, pro Hermes-A s laserovým naváděním a radiolokačním stačí hlavní radar a současná elektrooptika. A takový radar Chrizantema-VM v jednom křídle by se mohl využít jako další sekundární radarový kanál pro situační povědomí o pozemních cílech před vrtulníkem a nejen pro navádění PTŘS Chrizantem, ale také i Hermesů-A s aktivní radiolokační a radiopovelovou hlavicí a podstatně by to zvedalo maximální počet současně sledovaných cílů a naváděných PTŘS na ně. K tomu hlavní radar by mohl jet dál v přehledovém režimu a jen předával cíle pro radar Chrizantema-VM, co by je sledoval a naváděl na ně PTŘS. S těmi dvěma radiopovelovými anténami pro navádění Hermesu-A by to smysl mělo, protože je to nejlacinější verze PTŘS a bude jako první zaváděná, na další verze navádění není třeba instalovat další zařízení, maximálně stačí jejich upgrade.
Ta fotka je ale z r.2003, takže tu řeším asi nesmysl

http://www.helicopter-database.de/open. ... photo=8794
- skflanker_
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 3404
- Registrován: 07 úno 2017, 20:22
Re: Mil Mi - 28
Spoločnosť Rostech (Ростех) dokončila vývoj motora VK-2500P pre Mi-28NM
Firma ODK-Klimov (ОДК-Климов) dokončila vývoj motora VK-2500P (ВК-2500П) ktorý je plánovaný pre bojové vrtuľníky Mi-28NM (Ми-28НМ).
Hlavná zmena oproti motoru VK-2500 je nové digitálne automatické riadenie (zvýšená bezpečnosť a znížená údržba)
Výkon motora sa v núdzovom režime zvýšil z 2700 na 2800 konských síl (на чрезвычайном режиме увеличена с 2700 до 2800 лошадиных сил)
Výkon motora sa pri vzlete zvýšil z 2400 na 2500 konských síl (на взлетном — с 2400 до 2500)
Resurz do prvej generálky sa zvýšil z 2000 na 3000 hodín / cyklov (Ресурс до первого капитального ремонта вырос с 2000 до 3000 час/циклов)
Zdroj https://ria.ru/defense_safety/20181127/1533600376.html z 27.11.2018
Firma ODK-Klimov (ОДК-Климов) dokončila vývoj motora VK-2500P (ВК-2500П) ktorý je plánovaný pre bojové vrtuľníky Mi-28NM (Ми-28НМ).
Hlavná zmena oproti motoru VK-2500 je nové digitálne automatické riadenie (zvýšená bezpečnosť a znížená údržba)
Výkon motora sa v núdzovom režime zvýšil z 2700 na 2800 konských síl (на чрезвычайном режиме увеличена с 2700 до 2800 лошадиных сил)
Výkon motora sa pri vzlete zvýšil z 2400 na 2500 konských síl (на взлетном — с 2400 до 2500)
Resurz do prvej generálky sa zvýšil z 2000 na 3000 hodín / cyklov (Ресурс до первого капитального ремонта вырос с 2000 до 3000 час/циклов)
Zdroj https://ria.ru/defense_safety/20181127/1533600376.html z 27.11.2018
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Bismarck a 4 hosti