Re: Foto technika, návody, události atd.
Napsal: 26 čer 2018, 13:13
„První obětí každé války je pravda.“ Aischylos --- "Sláma u kravína!" Aaron G
https://www.aktualnikonflikty.cz/
To se mi stalo taky ale až pod litinovým potrubím před výměníkem topení (přední tlumič). Motor expanduje přímo oproti silnici.... Ještě jedna životka s trábošem. O 1/2 páté ráno jsem vezl na Pankrácké autobusové nádraží kamarádku. Trabant nechtěl jet a šíleně kouřil (pak jsem zjistil prasklou pružinku v odstředivém regulátoru ovládání předstihu). Bílý smradlavý kouř se od jeho výfuku kuželovitě rozplýval do vzdálenosti cca 100 m. Na úrovni pochůzkáře výšleh válce do výfuku který byl plný nespálených benzinových výparů. Ozvala se obrovská rána a veškeré usazeniny z vejfuku i tlumičů vyletěli jako roj jisker přez 20 m z výfuku a dohořívali na dlažbě. Policajt se tak lekl až vyskočil metr vysoko a šahal po kvéru. Naštěstí ho ruce neposlouchali a já odsmrděl za rachotu (roztrhla se a skákala po dlažbě silnice spojovací trubka mezi tlumiči a zadní tlumič se urval z jednoho úchytu) pryč. Když jsem odpoledne autogenem napravoval škody byly všechny díly zevnitř naprosto čisté v barvě původního kovu (i bez zbytků laku). Zadní tlumič přišel o část příček (musel jsem koupit nový a spojovací trubku udělat z elektrikářské pancéřky 32).Polite píše: ↑26 čer 2018, 13:00Trabant mal jednu ,,vychytavku,,.A to liatinove vyfukove potrubie od motora, ktore viedlo k predradenemu tlmicu vyfuku, ktory bol ulozeny za prednym naraznikom a mierne trcal dole. Ked som mal v kasarnach ,,nocnu,, nepovolenu vychadzku, tak som sa vracal nad ranom (4:00) do kasina. Pri vyparkovavani som tym tlmicom o nieco zavadil a utrhol to liatinove potrubie rovno pri motore. Vo vzdialenosti 500 metrov sa predo mnou zasvecovali svetla v domoch a to po celych 15 km cesty... Slavnostne som zaparkoval pri kasarnach a hrdo vkrocil dnu...
https://cs.wikipedia.org/wiki/%C5%A0lap ... stra_Krnky https://www.krnka.cz/dilo-mistra/prispe ... e-dopravy/Šlapací tramvaj Sylvestra Krnky