Příspěvek
od Dewon » 24 úno 2019, 22:05
Ja by som to tak dramaticky nevidel.
Kto letel lietadlom a navštívil cockpit tak možno videl na niektorých prístrojoch nápis INOP. Keď už únik zistili, tak ho určite sledovali. Ak by sa zväčšil, tak pristanú niekde po ceste. Takto pristáli doma, doma si to opravia. Ak by pristáli inde, museli by zaplatiť externú firmu + možno aj tak prelet na materskú základňu atď, atď...
To isté máme u nás, preto sme sa museli naučiť aj konštrukciu rušňa/rušňov, aby sme vedeli ako to stiahnuť z trate (núdzovo), prípadne čo zapnúť, vypnúť, prepnúť, aby som vedel ako s vlakom dôjsť "domov".
Ono je potom problém, zohnať ďalší, čo Vás stiahne do stanice, depa... Ako bolo spomenuté, zaviesť ďalší vlak je celkom o hubu, na niektorých tratiach v pohode no na niektorých ide vlak za vlakom.
A u tých lietadiel je to, to isté. Mohli pristáť v Rusku, no museli by zaplatiť servis s ten býva dosť drahý.