Chyby na ČT a v jiných mediích

Odpovědět
Uživatelský avatar
martanus
Samostatný redaktor
Příspěvky: 1902
Registrován: 01 úno 2017, 10:16

Chyby na ČT a v jiných mediích

Příspěvek od martanus » 10 bře 2018, 22:44

Chyby v mediích, které jsou až moc okaté a chcete je někde zaznamenat.

-------------------------------------------------------------------
#CT 08.03.2018 19:00, Události, 35:45

Vadná mapa návštěv Zemana. I když mluví, že byl v Číně tak to do mapy nezakreslili 35:45. Je tam toho víc, ale toto mě zaujalo nejvíc. Třeba nechtěli, aby to vypadalo, že moc cestuje.

http://www.ceskatelevize.cz/porady/1097 ... 000100308/
2018-03-10 (1).png
Albert Einstein: „Logika tě dostane z bodu A do bodu B. Představivost tě dostane všude.“
Konfucius: " Můžete obětovat vojsko, hospodářství či blahobyt, ale nesmíte obětovat zdravý rozum!"

Uživatelský avatar
Tomas BB SK
Redaktor
Příspěvky: 456
Registrován: 17 úno 2017, 18:33

Re: Chyby na ČT a v jiných mediích

Příspěvek od Tomas BB SK » 11 bře 2018, 08:23

na tej mape je chybne zakresleny (resp. nezakresleny) aj krym
Poznej, co máš před svou tváří, a co je ti skryto, se ti odhalí. Neboť nic
není skrytého, co nebude odhaleno. Poznej sám sebe ...

classix
Výkonný redaktor
Příspěvky: 794
Registrován: 17 úno 2017, 14:09

Re: Chyby na ČT a v jiných mediích

Příspěvek od classix » 14 bře 2018, 18:45

Vy nejstě špión, voják, uvažujetě pokrokovo. Vy stě marxista!

QVAK
Oceněný redaktor
Příspěvky: 3673
Registrován: 07 úno 2017, 16:20
Bydliště: Praha

Re: Chyby na ČT a v jiných mediích

Příspěvek od QVAK » 31 kvě 2018, 20:07

Pravda a láska musí zvítězit nad lží a nenávistí i kdyby se musela přepsat historie....

Ruské velvyslanectví v Praze popírá podíl Koněva na okupaci 1968. Ruské velvyslanectví v Praze ve středu v prohlášení popřelo účast sovětského maršála Ivana Koněva na přípravě invaze do Československa v roce 1968. V dokumentu publikovaném na twitteru ambasáda reagovala na informaci o tom, že Praha 6 chce na Koněvově památníku umístit desku, která má o maršálově podílu na přípravě okupace informovat. Starosta městské části Ondřej Kolář (TOP 09) si za textem na desce stojí.
Velvyslanectví v oficiální informaci adresované starostovi šestého pražského obvodu uvádí, že Koněv vzhledem k věku v roce 1968 už ve vedení sovětské armády nebyl. Archivní údaje jeho účast na přípravě invaze nepotvrzují.
Maršál Koněv „v dubnu roku 1963 vzhledem k věku řídící činnost v ozbrojených silách SSSR opustil a byl zařazen do Skupiny generálních inspektorů Ministerstva obrany SSSR,“ píše velvyslanectví s odvoláním na údaje ústředního archivu ruského ministerstva obrany. Jediné, co Koněva s Československem spojuje, je podle dokumentu velení operacím při osvobozování Prahy v květnu roku 1945.

Starosta Kolář (TOP 09) ČTK v reakci na prohlášení ambasády sdělil, že si za textem plánované tabulky stojí a jeho historickou přesnost si radnice nechala ověřit například Vojenským historickým ústavem. „Toto nejnovější tvrzení ruského velvyslanectví odkazující na sovětské archivnictví pro mě má podobnou váhu jako tvrzení, že se archivy StB dochovaly do dnešního dne netknuté. Ani bych se nedivil, kdyby ze sovětských análů na požádání vypadl i onen známý článek ‚vlevo dole,“ dodal.

https://echo24.cz/a/SEkmC/ruske-velvysl ... upaci-1968

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host