MH17

Odpovědět
Uživatelský avatar
skflanker_
Sponzor fóra
Příspěvky: 10224
Registrován: 07 úno 2017, 20:22

Re: Holandsko

Příspěvek od skflanker_ » 16 črc 2019, 21:02

Súd potrebuje viac času na určenie majiteľa krymského pokladu
Súd posudzuje protichodné tvrdenia Ukrajiny a krymských múzeí.
Holandský odvolací súd v utorok 16.07.2019 odložil svoj verdikt v súvislosti s vlastníctvom umelecko-historickej zbierky takzvaného skýtskeho zlata. Artefakty pochádzajúce z územia Krymu boli zapožičané Múzeu Allarda Piersona v Amsterdame začiatkom roku 2014, krátko pred tým, ako Rusko obsadilo a zabralo tento čiernomorský polostrov. Súd vo vyhlásení oznámil, že na konečné rozhodnutie potrebuje viac informácií na posúdenie vlastníckych nárokov, informovala tlačová agentúra Reuters. Súd nižšej inštancie v roku 2016 nariadil amsterdamskému Múzeu Allarda Piersona, aby tieto archeologické predmety, zapožičané zo 4 krymských múzeí a jedného v Kyjeve, vrátil Ukrajine...
Zdroj https://svet.sme.sk/c/22169096/sud-potr ... kladu.html z 16.07.2019

Uživatelský avatar
skflanker_
Sponzor fóra
Příspěvky: 10224
Registrován: 07 úno 2017, 20:22

Re: MH17

Příspěvek od skflanker_ » 16 črc 2019, 21:29

V stredu 17.07.2019 uplynie presne 5 rokov od pádu lietadla dňa 17.07.2014 na Ukrajine
Toto tzv. "vyšetrovanie" sa zapíše do dejín vyšetrovania leteckých nehôd .. všade kde sa začne pliesť politika to takto dopadne.

Rado Info
Senior redaktor
Příspěvky: 4682
Registrován: 08 úno 2017, 15:48

Re: MH17

Příspěvek od Rado Info » 17 črc 2019, 19:05

Vyšetřovací tým nezávislých novinářů Bonanza mediální exkluzivní rozhovory s jedním z podezřelých z sestřelení MH17, malajského premiéra; plukovník, který sbíral černé krabice a mnoho dalšího. Očité svědectví svědků a nevyvratitelné důkazy odborníků. Exkluzivní záběry natočené v Malajsii, Nizozemsku a na havarijní oblasti na Ukrajině.

Uživatelský avatar
puma
Redaktor - závislák :-)
Příspěvky: 21807
Registrován: 17 zář 2017, 12:49

Re: MH17

Příspěvek od puma » 17 črc 2019, 21:42

Nejzajímavější je asi rozhovor s mužem, co je na známé fotce z Torezu vidět v okně a kouká na Buk-M1 na tahači stojící pod oknem a tvrdí, že tam ten Buk nestál 17.7, ale den nebo dva dny předtím.
A dále tam tvrdí, že konverzace s Boatsmanem o sestřelu MH17 z 17.7, co použila SBU jako důkaz, je sice na záznamu jeho hlas, ale je to sestříhané z rozhovoru vedeného při sestřelu Su-25 den předtím - ráno 16.7 u Stepanivky - s tím, že ráno 17.7 byly už v Doněcku. A nějací zvukový experti tam potvrzují, že ten audiozáznam SBU je evidentně sestříhaný z vícero zdrojů a ukazují i kde.
Pokud by to byla pravda s tím antidatováním SBU fotky z Torézu a audiozáznamu, tak VSU/SBU věděla o nasazení PVO komplexů středního dosahu - Buků/Kubů dávno před sestřelem MH17, dá se i přesně určit, od kdy to věděli nejpozději, to jsem tu rozebíral někde. Museli to vědět nejpozději od 14.7, kdy došlo k vyhlášení zákazů letů pod výšku FL320 - 9750m, a jelikož do takové výšky žádný komplex krátkého dosahu nedostřelí ani omylem, tak připadá ono ohrožení na komplexy PVO středního dosahu (Buk,Kub a ještě by tam šel strčit teoreticky Pantsir-S1 s výškovým dosahem až 15km, ale to je tak vše, když si odmyslíme nepravděpodobné nasazení S-300/400). Pak museli vědět o možném nasazení PVO komplexů středního dosahu, by to sedělo i s tím, že ty přesuny Buků a OSA-AKM (sestřely UA letounů nad dosahy MANPADů) s Jihoosetínci a Abcházci probíhaly několik dní před 17.7 - viz ten muž z Torezu. A SBU si jen antidatovala všechny audiovizuální "důkazy" na 17.7, tak aby ji to krásně sedělo a nepadl ani stín podezření na to, že o nasazení PVO komplexů středního dosahu na Donbasu ví minimálně od 14.7, kdy místo úplného zákazu civilních letů nad Donbasem, vyhlásil státní letecký úřad šalamounské opatření (logicky na něčí popud z bezpečnostních složek) o zákazu letů pod FL320.

Taky je dobré připomenout, že ráno v den sestřelu MH17, vládni kruhy v Kyjevě s MO UA zcela vážně tvrdí, že jim den předtím ruské letectvo sestřelilo Su-25, tak už jen kvůli tomuto měli zavřít nebe nad Donbasem už z noci 16.7 na 17.7. Takže toto je další zcela vážné pochybení ukrajinských orgánu vzhledem k bezpečnosti civilního leteckého provozu nad svým územím.
Ukrajinské ministerstvo obrany oznámilo, že přišlo o bojový letoun Su-25. Podle mluvčího bezpečnostní rady Ukrajiny byl stroj sestřelen ve středu večer (16.7.2014) letounem ruské armády. Pilot se katapultoval, dopadl na ukrajinské území a přežil ve zdraví, dodal mluvčí. Rusko obvinění popírá.
https://www.idnes.cz/zpravy/zahranicni/ ... anicni_pvc
A z toho můžeme vcelku lehce vydedukovat, že když došlo k zákazu letů 14.7 pod FL320, tak to nebylo skrz to, že jim ruské letectvo sestřeluje letouny, ale skrz něco jiného.

To tvrzení o ruském letounu může mít vcelku logický základ, pokud se pilotu Su-25 rozeřval RWR po zachycení radarem OSou-AKM , tak sice by mu to mělo ukazovat, že je to pozemní radarový komplex krátkého dosahu a ne letoun, ale ve stresu si to mohl vyhodnotit takto. Nebo to SBU překroutila na ruskou stíhačku zcela záměrně. Další vcelku reálná varianta je, že ruská stíhačka jej mohla mít zamčeného na radaru spolu s OSou-AKM a pak je nemožné určit z RWR, kdo reálně vystřelil a navádí na něj PLŘS s poloaktivním radarovým naváděním, protože Berjoza bude ukazovat, že to mohou být oba, když jej mají zamčeného.
Naposledy upravil(a) puma dne 17 črc 2019, 23:11, celkem upraveno 21 x.
Nechť tě provází Síla! Není nevědomosti, pouze poznání.

Rado Info
Senior redaktor
Příspěvky: 4682
Registrován: 08 úno 2017, 15:48

Re: MH17

Příspěvek od Rado Info » 17 črc 2019, 22:29

Jak BBC obvinilo Janu se lži


Rado Info
Senior redaktor
Příspěvky: 4682
Registrován: 08 úno 2017, 15:48

Re: MH17

Příspěvek od Rado Info » 18 črc 2019, 00:37

5 let uplynulo od pádu malajského Boeing 777 letu MH17. Osobní letadlo bylo sestřeleno raketou ze systému protivzdušné obrany Buk. V průběhu let se vyšetřování neskončilo. Unie ukrajinských bloggerů se bude snažit vzpomenout na všechno, co je známo o největší letecké havárii 21. století v postsovětském prostoru. Obnovili jsme chronologii klíčových událostí v případě kolem zhroucení malajského dopravního letadla a hovořili jsme s obyvateli vesnic, které letadlo ztroskotalo, po 5 letech hrozné tragédie.

Juraj
Redaktor - závislák :-)
Příspěvky: 6274
Registrován: 16 úno 2017, 21:19

Re: MH17

Příspěvek od Juraj » 18 črc 2019, 07:37

Tu je celý príbeh, ako "pracuje" BBC
http://kremlintroll.nl/?p=3297

kenavf
Sponzor fóra
Příspěvky: 11145
Registrován: 07 úno 2017, 19:59

Re: MH17

Příspěvek od kenavf » 18 črc 2019, 10:52

Len taká doplňujúca/opakovacia otázka, určite to tu je niekde spomínané ale vlákno je dlhé. Čierne skrínky putovali z miesta dopadu priamo do Holandska alebo išli cez Moskvu?
Média totiž spomínajú že "Moskva zdržovala vydanie čiernych skrinok".
Z nejakého dôvodu politika priťahuje sociopatov.
Edmund Burke: "Jediné čo potrebujú nečisté síly k svojmu víťazstvu je to, aby slušní ľudia neurobili nič."

Uživatelský avatar
palo satko
Sponzor fóra
Příspěvky: 7605
Registrován: 16 úno 2017, 07:51

Re: MH17

Příspěvek od palo satko » 18 črc 2019, 12:17

čierne si Moskva nechala :D , ale oranžove išli priamo v Donecku od predstavitelov Domecka vyslanym malajskym expertom.

"Ego sum rex Romanus et super grammaticam" Žigmund - liška ryšava v Kostnici. Nie som cisar, ale gramatiku tiež nezvladam. :)

Juraj
Redaktor - závislák :-)
Příspěvky: 6274
Registrován: 16 úno 2017, 21:19

Re: MH17

Příspěvek od Juraj » 18 črc 2019, 12:27

V prilozenom filme malajsky predstavitel opisuje, ako sa museli tajne dopravit do Donecka, kde ich privitali otazkou: Preco vam to tak dlho trvalo...? Bez akychkolvek podmienok im vydali "cierne skrinky".
Zaujimavostou bolo, ze na na neho okamzite zacali tlacit z FBI, aby im zariadenia vydal. Povedal: NIE! Takisto mu neslo do hlavy, preco bola Ukrajina zahrnuta do vysetrovania a jeho krajina - ktorej patrilo lietadlo, posadka a cast mrtvych cestujucich - nie...

Rado Info
Senior redaktor
Příspěvky: 4682
Registrován: 08 úno 2017, 15:48

Re: MH17

Příspěvek od Rado Info » 18 črc 2019, 15:27

Řidič "BUKu" byl zadržen už před dvěma roky ale oznámeno to bylo dnes(17.7.)
SBU má seznam 150 lidí kteří byli účastny převozu "BUKu".

Uživatelský avatar
puma
Redaktor - závislák :-)
Příspěvky: 21807
Registrován: 17 zář 2017, 12:49

Re: MH17

Příspěvek od puma » 18 črc 2019, 15:51

Bylo by zajímavé zjistit, jestli ty videozáznamy a fotky transportu jednoho konkrétního Buku-M1 a jeho celé trasy defakto (dle toho muže z Torezu byl jeho přesun prováděn 15 nebo 16.7) natáčeli spolupracovníci SBU na Donbasu a sledovali jej - vypadá to totiž tak (na základě jakých informací? věděli už o jejich nasazení, protože zákaz letů pod FL320 byl vyhlášen už 14.7 - den nebo dva před tím než vjel tento konkretní Buk-M1 na Donbas na tahači, těch BUKů-M1 tam bylo nasazeno zcela jistě víc (logické by bylo minimálně čtyři kusy) - ale jejich fotky a videa nikde nejsou, jen OSA-AKM tam bylo kolem 8-10ks s těmi Jihoosetínci a Abcházci, co se dá dohledat, ty taky nikdo nenatočil nebo nenafotil - natož SBU, že by se tím pochlubila, o těch OSAch-AKM se to ví jen z fotek od opolčenců a jejich statusu, kde udávají, že jich tam mají 8ks, samozřejmě všechny jsou ze skladů VSU). No a ta důkladná dokumentace přesunu jednoho Buku-M1, to mohl být už cílený sběr "důkazů" od SBU po tom vyhlášení FL320 (kdy zjistili jejich nasazení) - což je vcelku pochopitelné, ale od tohoto momentu se to může začít stáčet pro SBU dost nepříjemným směrem.


Pak je vcelku na zamyšlení - jakto, že existuje tolik dokumentace k transportu jednoho jediného konkrétního Buku-M1 od SBU (to nejsou fotky a videa ze sociálních sítí stažené - to by se dalo lehce dohledat, s tím přišla SBU), jedoucímu z RF na tahači den nebo dva po vyhlášení zákazu letů pod FL320, ale o dalších Bucích žádné informace a o OSAch-AKM žádné informace, přitom jim tam něco v té rozhodné době před vyhlášením FL320 začalo sestřelovat podle nich vojenské letouny mimo výškové dosahy MANPADů, takže to musela být leda OSA-AK/M (max. výškový dosah 5km) nebo Buky-M1 (max. výškový dosah 25km).

Nikdo třeba nevysvětlil oficiálně, z jakého důvodu byl zákaz letů vydán pod FL320 toho 14.7, co za PVO komplex nově začalo ohrožovat civilní letový provoz v oblasti na výšce minimálně 10km, což by byla vcelku zajímavá informace. A proč se v tomto nikdo radši nešťourá je docela zneklidňující. Nějaký oficiální důvod toho 14.7 k tomu být musel od bezpečnostních složek UA.

K tomu zákazu letů nad Donbasem 14.7 pod FL320, u toho se zapomíná na jeden podstatný fakt, a to, že už 6.7 byl vydán zákaz letů pod hladinu FL260 - 7,92km (MANPADy mají max. výškový dosah pouze 3-4km). Z toho se pak dá lehce vydedukovat, že FL260 se vztahoval na zjištění nasazení PVO komplexů OSA-AKM (zahrnuli do toho limitu pro jistotu i Tory-M1/M2 s 9M331 s max. výškovým dosahem 6km), které šli logicky první přímo s motostřeleckými jednotkami, které měli chránit, a jak zjistili nejpozději 14.7 nasazení i BUKů-M1 (který šli až v druhém sledu zajistit teritoriální PVO obranu získaných území), tak to zvedli radši pro jistotu na výšku FL320 - 9,75km, jenže to je ten nesmysl, co nemá žádný bezpečnostní smysl narozdíl od vyhlášení FL260 6.7, který se snaží SBU zamaskovat, protože pak by se mohl někdo zeptat, když by se vědělo, že o těch Bucích věděli, proč jste tedy 14.7 nezakázali úplně lety nad Donbasem z bezpečnostních důvodů? Pak je tu ještě další otázka, když MO UA tvrdí ráno 17.7, že 16.7 večer jim ruské letectvo sestřelilo Su-25, proč jste z noci 16 na 17.7 nezakázali civilní lety nad Donbasem? Když letounové PLŘS středního dosahu mají max. výškový dosah 25-30km.
Naposledy upravil(a) puma dne 18 črc 2019, 17:26, celkem upraveno 27 x.
Nechť tě provází Síla! Není nevědomosti, pouze poznání.

Uživatelský avatar
jura-p
Sponzor fóra
Příspěvky: 3241
Registrován: 07 úno 2017, 19:46

Re: MH17

Příspěvek od jura-p » 18 črc 2019, 16:06

To je to video s těmi kvetoucími kalinami, co kvetou dříve?

Juraj
Redaktor - závislák :-)
Příspěvky: 6274
Registrován: 16 úno 2017, 21:19

Re: MH17

Příspěvek od Juraj » 18 črc 2019, 17:55

Budem opakovat asi tak dvadsiatykrat
14.4.2014 bolo podla oficialnych informacii oznamene, ze na vyske 6000m bolo zostrelene lietadlo AN-26. Vtedy sa opolcenci priznali (a neskor odvolali) k vlastnictvu Buku. Sekundu po tomto oznameni mal byt Donbas vyhlaseny za bezletovu zonu...
http://ceskapozice.lidovky.cz/jak-to-by ... -tema_kasa

Skeptik
Sponzor fóra
Příspěvky: 8165
Registrován: 07 úno 2017, 19:59

Re: MH17

Příspěvek od Skeptik » 18 črc 2019, 18:25

puma píše:Nikdo třeba nevysvětlil oficiálně, z jakého důvodu byl zákaz letů vydán pod FL320 toho 14.7, …
To není pravda. Důvodem byl sestřel An-26 v předpokládané výšce 6.500 metrů (FL220) tento den - viz výřez ze Závěrečné zprávy níže.
To bylo sice v již uzavřeném prostoru - předcházející NOTAM byl do FL260, ale "velmi blízko".
Jasně měli to zavřít komplet, ale prachy za přelety jsou prachy :sad:
MH17-omezení FIR Simferopol.JPG
Jinak to, že by se na "separatistické" straně SKUTEČNĚ nacházel nějaký BUK, notabene z Ruska, nikdo zatím neprokázal. Jsou jen jakési neověřené "důkazy" na základě pochybných snímků a nahrávek, které se objevili až dlouho po katastrofě a jejichž autor není znám. SBU je spekulace.
Zato Porošenko již necelé 2 hodiny po katastrofě věděl, že MH17 byl sestřelen BUK M1 (tedy tím, co je ve výzbroji i ukrajinské armády - nikoli však Ruska tam měli až BUK M1-2, který však může používat i inkriminovanou střelu).
Jak to věděl, když se ještě nevědělo, že byl MH17 sestřelen, zůstává záhadou.
"Když bludem trpí jeden člověk, říká se tomu šílenství. Když bludem trpí hodně lidí, říká se tomu náboženství."
-----------------------------------------
„Chovej v úctě ty, kdo hledají pravdu, ale pozor na ty, co ji našli." Voltaire

Uživatelský avatar
puma
Redaktor - závislák :-)
Příspěvky: 21807
Registrován: 17 zář 2017, 12:49

Re: MH17

Příspěvek od puma » 18 črc 2019, 18:58

Nikde nejsou ty uzávěry vzdušného prostoru z UA strany a zvolené výšky zdůvodněné. Pokud se pletu, tak to sem hoďte.

Můj omyl, zákaz letů pod výšku FL260 byl vyhlášen už 6.6 ne 7.6, tak je to pak ještě větší záhada z jakého důvodu, protože MANPAD, ani Strela-10M3 tam prostě nedostřelí ani omylem.

Ztráty UA letectva jsou podstatně větší než na obrázku.
ke dni 4. února 2015 , v důsledku ozbrojeného konfliktu na východě země, ztratily ukrajinské vzdušné síly a pozemní síly 11 letadel z důvodu nepřátelské palby (1 An-30 , 1 An-26 , 1 Il-76 , 2 Su -24 , 2 MiG-29 , 4 Su-25 ), 7 vrtulníků (3 Mi-8 a 4 Mi-24 )
https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9F%D0 ... 0%BD%D1%8B

ČT24 má i přesnější časovou animaci ztrát A UA zdroje mluví o 28 sestřelených letounech. 15. února 2017, bývalý zástupce náčelníka generálního štábu ozbrojených sil, Igor Romanenko řekl, že "... do dneška bylo na Ukrajině sestřeleno 28 letadel, přičemž zahynulo 17 lidí".
https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%92%D1 ... 1%82%D1%96


Ale Rusové pokud nejsou hloupý, tak vzali na takovou akci buď ukrajinské Buky z Krymu, kde získali celou jednu baterii i s PLŘS, nebo si to dotáhli z Jižní Osetie a Abchazie rovnou ty jednotky, co táhli ofenzivu a táhli sebou i své OSy-AKM, Rusové získali i bývalé Gruzínské Buky, které tam na tajno dodala Ukrajina světe div se, takže jsou taky ukrajinské a bůhví jak je vyřadili z UA armády při prodeji do Gruzie.

Proč to dělat složitě, když to jde jednoduše, a i v případě zachycení takového stroje by Kyjev radši mlčel, až by zjistil, že je z tajných dodávek pro Gruzii nebo z Krymu, a Rusové by to mohli daleko elegantně popřít v případě, že by nemlčel, s tím, že jde o UA techniku. Proč by tam posílali své armádní stroje? Stejně by tam poslali maximálně čtyři nebo osm odpalovacích vozidel s radary a jeden či dva přehledové radary maximálně. Víc nebylo třeba, šlo o odstrašující sílu na udržení území Donbasu do budoucna, na ochranu jednotek na zemi stačili už ty OSy-AKM v kombinaci s Iglama, dyť s tím uzemnili celé UA letectvo právě před MH17, a každý den jeden či dva sestřely, jak dlouho by takové ztráty UA letectvo asi vydrželo, než by přestalo existovat? Vrtulníky, ty se tam neodvážili už vůbec skrz MANPADy.
Naposledy upravil(a) puma dne 18 črc 2019, 19:30, celkem upraveno 3 x.
Nechť tě provází Síla! Není nevědomosti, pouze poznání.

Skeptik
Sponzor fóra
Příspěvky: 8165
Registrován: 07 úno 2017, 19:59

Re: MH17

Příspěvek od Skeptik » 18 črc 2019, 19:15

To že tam poslali armádní stroje tvrdí Bellincat, tedy pardon "nezávislá vyšetřovací komise" JIT.
Rusové tvrdí, že tam nic neposlali.

A proč to dělat složitě a ne jednoduše ?

Protože by se muselo přiznat, že ani střetný úhel PL střely (dle směru poškození střepinami na trupu MH17) nesedí?
A že by seděl, pokud by se přiznalo, že střela mohla přiletět od Zarošenskoje, kde se od 15.7.2014 rozmisťovala ukrajinská armáda s BUKy M1 vybavenými právě staršími střelami s inkriminovanými hlavicemi, protože se obávala ruského leteckého útoku na podporu separatistů ?
(Což by tak trochu vysvětlovalo proč Porošenko již 2 hodiny po LN věděl, jaký typ BUKu to MH17 sestřelil?)

Ostatně JIT přeci prezentoval zbytky střely, o které Ukrajinci tvrdili, že byla nalezena na místě činu. A když Rusové z archivu vyhrabali údaj, že se jedná o střelu, která po rozpadu SSSR zůstala na Ukrajině, tak Ukrajinci přišli s tvrzením, že tuto střelu předali Gruzii (ale nemají o tom doklad), kde ji ukořistili Rusové (ale není o tom doklad) a ti potom tuto "střelu bez historie", v rozporu se všemi bezpečnostními pravidly, předali protiletadlovcům z Kurska (o čemž … jasně, není doklad) aby ji tito namontovali na BUK (ano není doklad) a ten poslali na Donbas (není doklad) kde ji vystřelili (není doklad) a sestřelili MH17 (není doklad).
Ale já tomu PLNĚ VĚŘÍM :nahoru:
"Když bludem trpí jeden člověk, říká se tomu šílenství. Když bludem trpí hodně lidí, říká se tomu náboženství."
-----------------------------------------
„Chovej v úctě ty, kdo hledají pravdu, ale pozor na ty, co ji našli." Voltaire

Rado Info
Senior redaktor
Příspěvky: 4682
Registrován: 08 úno 2017, 15:48

Re: MH17

Příspěvek od Rado Info » 18 črc 2019, 19:32

Pár věcí co mě napadlo jak to tady čtu.
- Jak můžeme vědět s jistotou že dané letadla byla sestřelena v dané výšce?
- Pokud se nepletu, tehdy kolovalo že "separatisté" mají jeden nefunkční BUK.(Ukrajinská strana dala později prohlášení, že žádný BUK se nedostal k separatistům ale to bylo myslím až po pádu MH) Co když fotky jsou pravdivé (nepravdivé v pořadí a datu) a ukazují převoz nefunkčního BUKu do Doněcka a následně na opravu do Ruska?
Nenašel někdo na Ruský webech nějaký rozhovor opravdovým člověkem od BUKu, který by potvrdil či vyvrátil možnost sestřelu letadla na danou vzdálenost jen jedním samostatným vozidlem?

Uživatelský avatar
puma
Redaktor - závislák :-)
Příspěvky: 21807
Registrován: 17 zář 2017, 12:49

Re: MH17

Příspěvek od puma » 18 črc 2019, 19:35

Je irelevantní, kdo sestřelil MH17, pokud o jejich nasazení na Donbasu SBU či VSU vědělo několik dní před sestřelem, tak to padá na jejich triko - 14.7 měl být vydán (a když ne 14.7, tak přes noc 15-16.7 skrz ten sestřel Su-25 ruskou stíhačkou, že je to hloupost je vcelku pravděpodobně, ale Kyjev tomu asi věřil, když to tvrdil ráno 17.7, tak měl prostě stopnout všechny civilní lety nad Donbasem jen z tohoto důvodu, to je další vážné pochybení) zákaz všech civilních letů nad Donbasem skrz nasazení PVO středního dosahu na straně separatistů, je jedno koho byly - a že to udělali tak hloupě na FL320, je jejich problém, a to je přesně to, kam to vyšetřování Západ nechce točit. Protože, že Kyjev a dokonce i západní tajné služby věděli o nasazení Buků-M1 na Donbasu minimálně od 14.7 je jisté, dyť to datování vyhlášení zákazů letů a ty výšky FL260 a FL320, znamenají jen nové typy PVO komplexů objevujíc se na Donbasu, to je zcela jasně nepřímo usvědčuje. FL260 je na PVO krátkého dosahu OSA-AK/M, Tor-M1/2, a FL320 může být už jen reakce na Buky, Kub a teoreticky ještě Pantsir, toť vše. A kdo se vyzná trochu v PVO, tak z těch výšek lehce zjistí o jaké typy PVO komplexů šlo, a že kolem 6.6 byla poprvé použita OSA-AKM, jinak nemá smysl skrz MANPADy uzavírat vzdušný prostor pro civilní lety pod výšku 8km, a zvýšení na FL320 znamená jen, že se tam objevuje podstatně výkonnější PVO středního dosahu, ale místo aby zavřeli oblast pro civilní lety, tak to udělali tak, aby nepřišli o poplatky a reputaci (byla by to přeci jen potupa pro UA a veřejné přiznání ztráty kontroly nad tímto územím) za přelety nebo v tom už byl jiný záměr, ale to těžko říct.
Nechť tě provází Síla! Není nevědomosti, pouze poznání.

Skeptik
Sponzor fóra
Příspěvky: 8165
Registrován: 07 úno 2017, 19:59

Re: MH17

Příspěvek od Skeptik » 18 črc 2019, 19:52

puma píše:
18 črc 2019, 19:35
Protože, že Kyjev a dokonce i západní tajné služby věděli o nasazení Buků-M1 na Donbasu je jisté, …
Tak ještě jednou a naposled.

NIC NENÍ JISTÉ

Kdyby to bylo jisté, a Ukrajina či "Západ" o nasazení BUKů na separatistické straně měly důkaz, dávno by se objevil jako důkaz proti separatistům.
To že se ani 5 let po události neobjevil jen potvrzuje, že neexistuje.

Informace o tom, že An-26 byl sestřelen ve výšce 6.200 až 6.500 metrů je jen údaj / domněnka ukrajinského letectva. Proč, protož níž měli zakázáno kvůli MANPAD lítat. Ale KDO věří, že se na Ukrajině (ale i v Rusku) bezpečnostní nařízení dodržují. Zvláště pak když z menší výšky mohli svůj náklad shodit přesněji. Takže mohl být sestřelen klidně o 3.000 metrů níže (kde neměl co dělat).
Faktem ale je, že Ukrajinci těm > 6.000 metrů věřili a proto zvedli uzávěru vzdušného prostoru na FL320.
Mimochodem problém to nebyl, neboť v té době toho nad Donbasem už moc nelétalo, a tak stejně nebyl důvod držet nižší hladiny. Byly prázdné, FL320 - FL360 jsou pro dálkové lety nejefektivnější.
Naposledy upravil(a) Skeptik dne 18 črc 2019, 20:25, celkem upraveno 1 x.
"Když bludem trpí jeden člověk, říká se tomu šílenství. Když bludem trpí hodně lidí, říká se tomu náboženství."
-----------------------------------------
„Chovej v úctě ty, kdo hledají pravdu, ale pozor na ty, co ji našli." Voltaire

Odpovědět