tady to máte rozepsánoV rádiu nejaký chlapík spomínal že aj keď sú odstavené, tak jeden krát za týždeň musia byť nahodené motory a vykonané nejaké servisné/prevádzkové úkony
https://www.forbes.cz/boeingy-uprostred ... i-prileti/
tady to máte rozepsánoV rádiu nejaký chlapík spomínal že aj keď sú odstavené, tak jeden krát za týždeň musia byť nahodené motory a vykonané nejaké servisné/prevádzkové úkony
Kdyz letadlo neleta a musi se udrzovat, pristane jinde pro poruchu stoji to balik penez. Proto to letadlo letelo na jeden motor, rikali ze by to stalo nekolik milionu, na druhou stranu dobra reklama pro letadlo, ze nalozene dokaze letet na jeden motor.Lookass píše: ↑07 zář 2019, 14:01tady to máte rozepsánoV rádiu nejaký chlapík spomínal že aj keď sú odstavené, tak jeden krát za týždeň musia byť nahodené motory a vykonané nejaké servisné/prevádzkové úkony
https://www.forbes.cz/boeingy-uprostred ... i-prileti/
Nikoli Boeingu ale FAA který doposud Boeingy celosvětově certifikoval(svět bral jeho výstupy za bernou nezpochybnitelnou minci). Kdo bude EASA následovat a před kým bude muset Boeing ještě dělat technický striptýz?→ Evropská unie nedůvěřuje Boeingu a proto si bezpečnostní testy jeho letadel případně udělá sama…
Lietadla sú odstavené od 19.3.2019 teda pol roka, myslím že tie ostatné lietadlá už prechádzajú tými "predčasnými" kontrolami. Ja sa skôr divím že sa vždy spomínalo ako je letecká doprava "vyšponovaná" a pri tom sa teraz zistí že dokáže pokryť výpadok 393ks lietadiel. :???:
To je stav k březnu 2019. Boeing však měl vyrábět cca 22 letadel měsíčně, takže deficit k dnešnímu dni já cca 520 letadel ... a to je už dost, a čím dál se to zhoršuje.
Ze nikdo nevycislil kolik stoji ta udrzba uzemeneho letadla. Jak letelo letadlo s jednim motorem, tak JPP psala ze pristani jinde by stalo nekolik milionu. Servis, cestujici, nahrady cestujicim za cas, nahradni letadlo.