Každý den neustále dokola řeším porušování pravidel. Takže pro všechny:
Necitujte bezprostředně předchozí příspěvek! Není žádný důvod na něj rovnou neodpovědět!
Zkracujte na max. možnou míru vkládané příspěvky - každý si to přečte celé po přechodu na originál z odkazu.
Tohle platí dlouhá léta a mnozí to opět ignorujete - takže bude třeba přitvrdit, aby jste to zase akceptovali?
-
skflanker_
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 10945
- Registrován: 07 úno 2017, 20:22
Příspěvek
od skflanker_ » 25 čer 2020, 19:35
An-140-100 pre optoelektronický prieskum
Experimentálny strojárenský závod nesúci názov V.M.Mjasiševa (В.М.Мясищева) po osadení všetkých blokov začal letové testy lietadla rodiny An-140-100 (Ан-140-100) vo verzii optoelektronického prieskumu terénu = kartografické letecké snímkovanie s vysokým rozlíšením + možnosť vytvorenia 3D digitálnej mapy terénu, stavieb, objektov, presné mapy pobrežia ako aj dna vodných priehrad.
Zdroj
https://uacrussia.ru/ru/press-center/ne ... -aerosemki z 25.06.2020 + viac foto
-
skflanker_
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 10945
- Registrován: 07 úno 2017, 20:22
Příspěvek
od skflanker_ » 27 pro 2020, 14:17
↑ Pokračovanie
Spoločnosť OAK upresnila, že z lietadla boli ukradnuté "sekundárne" bloky s elektronikou
Lietadlo priletelo do Taganrogu na plánované práce. Všetky špeciálne zariadenia boli z lietadla ihneď po príchode odstránené a uložené v špeciálnych skladoch. V dôsledku incidentu zmizlo množstvo blokov sekundárneho vybavenia, ktoré nesúvisí s priamym funkčným účelom lietadla.
Zdroj
https://tass.ru/proisshestviya/10360221 z 26.12.2020
-
skflanker_
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 10945
- Registrován: 07 úno 2017, 20:22
Příspěvek
od skflanker_ » 19 led 2021, 20:41
↑ Pokračovanie
Súd predbežne zadržal obvineného z krádeže komponentov z lietadla IL-80 v Taganrogu
V pondelok 04.01.2021 zatkli osobu Žora Chačunc (Жора Хачунц) a obvinili ho z krádeže komponentov z lietadla Il-80. Súd ho zadržal formou preventívneho opatrenia až do 04.03.2021 do rozhodnutia súdu. Obvinený podal odvolanie.
Zdroj
https://tass.ru/proisshestviya/10496031 + klon
https://vk.com/wall-123538639_1742918 z 19.01.2021
-
martanus
- Redaktor - závislák :-)
- Příspěvky: 16847
- Registrován: 01 úno 2017, 10:16
Příspěvek
od martanus » 30 led 2021, 10:27
KJ-500 a KJ-600: Čínské letouny AWACS umožní projekci síly na velkou vzdálenost
Čínské letectvo v poslední době úspěšně otestovalo a zavedlo nové letouny kategorie AWACS (Airborne Warning and Control System) KJ-500 a KJ-600. Nové čínské AWACSy nahradí starší letouny KJ-2000. KJ-500 a KJ-600 jsou novou generací letounů včasného varování, které umožní čínskému letectvu větší kontrolu nad prvním a druhým pásem ostrovů.
https://www.armadninoviny.cz/kj-500-kj- ... awacs.html
A : "Kdo jednou poznal světlo, už nikdy nechce žít ve tmě"
Nikdy není pozdě udělat správnou věc.
Albert Einstein: „Logika tě dostane z bodu A do bodu B. Představivost tě dostane všude.“
-
Alchymista
- Redakční rada
- Příspěvky: 50737
- Registrován: 01 úno 2017, 08:58
Příspěvek
od Alchymista » 30 led 2021, 11:06
Ten Xian KJ-600 už lieta? Malo by to byť niečo ako "skrátená An-24" pre lietadlové lode.
KJ-500 je postavený na Y-9, čož je modernizovaný Y-8, a ten je zasa kopiou An-12. Trochu prekvapivé, keď KJ-2000 je postavený na základe Il-76. A trochu prekvapivé aj v tom, že majú zavedený aj KJ-200 na báze Y-8/9 s plochou rádiolokačnou antenou a nový KJ-500 má klasickú "otočnú šošovku".
COVID-19 nie je choroba, COVID-19 je globálny test inteligencie jedincov, spoločenstiev, národov a štátov.
Dinosauri sa venovali výhradne problémom vlastného rastu.
-
Karsa Orlong
- Redaktor
- Příspěvky: 248
- Registrován: 07 úno 2017, 20:23
Příspěvek
od Karsa Orlong » 30 led 2021, 11:36
KJ-600 poprvé letěl už minulé léto. Bohužel všechny fotky jsou buď cenzurovány nebo v nízkém rozlišení, takže nelze moc určit z jakého letadla vychází

-
kenavf
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 12107
- Registrován: 07 úno 2017, 19:59
Příspěvek
od kenavf » 31 led 2021, 01:41
Je otázne či niektoré z nich majú tú anténu otočnú.
Z toho odkazu.:
Letoun KJ-2000 se od amerického AWACSu liší hlavně absencí otáčivého radaru. Místo něj jsou instalovány tři antény radaru umístěné do trojúhelníku s 360° pokrytím.
"Mravní bída je příčina, hospodářský úpadek je následek".-T.Baťa.
"Jediné čo potrebujú nečisté síly k svojmu víťazstvu je to, aby slušní ľudia neurobili nič." -Edmund Burke.
-
petrp
- Šéfredaktor
- Příspěvky: 18213
- Registrován: 31 led 2017, 18:04
Příspěvek
od petrp » 31 led 2021, 09:55
Údajně vizualizace...
.
všude jej přirovnávají k E-2C Hawkeye...
Propaganda z lidí idioty nedělá, propaganda je na idioty cílená. G. B. Shaw
Zrození je ortel smrti, odložený na neurčito. Johann Nepomuk Nestroy
Lepší s Parkinsonem rozlít, než s Alzheimerem zapomenout vypít...
-
Alchymista
- Redakční rada
- Příspěvky: 50737
- Registrován: 01 úno 2017, 08:58
Příspěvek
od Alchymista » 31 led 2021, 11:05
podľa mňa sú všetky tri obrázky počitačová grafika... A u KJ-600 nie celkom presná, nesedia proporcie voči siluete na prvom obrázku od Karsa Orlong - ten ukazuje nápadne dlhý nos, trup pred krídlom (aj pri zohľadnení uhlu pohľadu a faktu, že ide o hornoplošník)
COVID-19 nie je choroba, COVID-19 je globálny test inteligencie jedincov, spoločenstiev, národov a štátov.
Dinosauri sa venovali výhradne problémom vlastného rastu.
-
Lookass
- Redaktor
- Příspěvky: 374
- Registrován: 27 led 2019, 21:21
Příspěvek
od Lookass » 01 led 2022, 22:45
Ruské vzdušné síly obdržely sedmý modernizovaný A-50U
registrační RF-50608 a boční číslo 43 Red byl původně postaven jako A-50 již v roce 1987
Všechny A-50 ve výzbroji RF VKS jsou součástí 610 CBP i PLS dislokované v Ivanovu- Letiště Severny
Podle známých údajů jednotka provozuje celkem deset A-50, sedm A-50U a tři starší letouny A-50, nepočítaje několik dalších A-50 ve skladu
Přehled známých A-50U AWACS:
1. série: RF-92957/47 Červená (msn 0043453577 , serial 40-05 ), dodán v říjnu 2011
2. řada: RF-50602/33 Červená (MSN 0043454618 , serial 41-05 ), dodán v dubnu 2013 jmenoval Vladimir Ivanov
3. série: dále přepracovaný prototyp A-50U, RF-93966/37 Red (msn 0073476298 , sériové 58-05 ), dodaný v březnu 2014, pojmenovaný Sergey Atayants , na počest konstruktéra letadla, který přímo dohlížel na vytvoření A- 50
4. série: RF-94268/41 Red (msn 0083483499 , série 63-05 ), dodáno v březnu 2017, pojmenované Taganrog
5. série: RF-93952/45 Red (msn 0093493818 , série 71-05 ), projednáno v prosinci 2018
6. série: RF-50610/42 Red (msn 0093484538 , série 64-05
: série RF 7 , dodáno v březnu 7 -50608/43 Red (msn 0093479377 , sériové 60-05 ), dodáno v prosinci 2021
8. série: RF-50606/50 Red (msn 1003496899 , sériové 73-05 ), dodání plánováno na jaře 2023
https://www.scramble.nl/military-news/r ... ised-a-50u
-
Svarboj
- Senior redaktor
- Příspěvky: 3860
- Registrován: 24 úno 2017, 17:09
Příspěvek
od Svarboj » 02 led 2022, 23:51
:sipka:
Úprava palubních systémů AEW&C výrazně snížila celkovou hmotnost, což letounu umožnilo nést více paliva a létat na delší vzdálenost. Přistávací a vzletové charakteristiky platformy, stejně jako její stabilita a řízení, zůstaly nezměněny.
Letoun je navíc schopen sledovat vzdušné cíle na vzdálenost až 650 km a pozemní cíle na 300 km. Současně může sledovat přibližně 300 pozemních a 40 vzdušných cílů.
Na rozdíl od letounu A-50, který má analogový systém, je A-50U vybaven plně digitalizovaným systémem, což usnadňuje a urychluje jeho používání a zároveň snižuje možnost lidské chyby. Má upravené vnitřní uspořádání s toaletou a odpočinkovým prostorem.
Součástí A-50U je systém sebeobrany s aktivními a pasivními elektronickými protiopatřeními a radarovými dipóly (radar reflectors). Sebeobraný systém chrání letoun proti přilétajícím řízeným i neřízeným střelám.
Jeho satelitní navigační systém umožňuje vysoce přesnou navigaci během operací. Může pojmout pět až deset operátorů a specialistů systému AEW&C.
Letoun A-50U je vybaven čtyřmi dvouproudovými motory Solovjev D-30KP. Pohonná jednotka letounu umožňuje dosáhnout maximální rychlosti 800 km/h a doletu až 9 000 kilometrů. Letoun má maximální vzletovou hmotnost (MTOW) 190 tun a maximální dobu letu 11 hodin.
https://eurasiantimes.com/russias-flyin ... 50u-plane/
Quae volumus, credimus libenter. – „Co si přejeme, tomu ochotně věříme.“
-
Hektor
- Samostatný redaktor
- Příspěvky: 1829
- Registrován: 16 úno 2017, 06:53
Příspěvek
od Hektor » 03 led 2022, 04:20
Ako si predstavujete tú ochranu proti neriadením strelám?
Manéver alebo protipalba niečim?
-
majod
- Výkonný redaktor
- Příspěvky: 640
- Registrován: 07 úno 2017, 22:25
Příspěvek
od majod » 03 led 2022, 09:35
Myslim ze v syrii tu ochranu predviedli,nedopadlo to dobre.
-
palo satko
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 8338
- Registrován: 16 úno 2017, 07:51
Příspěvek
od palo satko » 03 led 2022, 10:41
Ono je to politika. Rusi nemaju pražiadny dôvod dovolit iranskym gardam a Hisballahu použit Syriu ako krajinu pre ich operacie voči Izraelu. A Assad to asi tiež už tak chape, aj ked formalne ešte stale deklaruje, že Iranci su jeho spojenci a dovoluje im tam fungovat. Rusi tam chcu byt "na večne časy" a neutralita Izraela v ich vojsku je velmi dôležita.
"Ego sum rex Romanus et super grammaticam" Žigmund - liška ryšava v Kostnici. Nie som cisar, ale gramatiku tiež nezvladam. :)
-
kenavf
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 12107
- Registrován: 07 úno 2017, 19:59
Příspěvek
od kenavf » 03 led 2022, 13:11
Hektor píše: ↑03 led 2022, 04:20
Ako si predstavujete tú ochranu proti neriadením strelám?
Manéver alebo protipalba niečim?
Tie neriadené strely by mohli mať približovací radiozapalovač/roznětku a tá sa dá niekedy pomocou elektronického zariadenia "predčasne" odpáliť aby vybuchla v nevhodnej pozícii/vzdialenosti a strepinový účinok by sa tak stal menej nebezpečným.
"Mravní bída je příčina, hospodářský úpadek je následek".-T.Baťa.
"Jediné čo potrebujú nečisté síly k svojmu víťazstvu je to, aby slušní ľudia neurobili nič." -Edmund Burke.
-
skflanker_
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 10945
- Registrován: 07 úno 2017, 20:22
Příspěvek
od skflanker_ » 10 úno 2022, 21:51
↑ doplním, k uvedenému letu so zapnutým palubným komplexom Vega (Вега) došlo v stredu 09.02.2022 - štart z Taganrogu (Таганрог) kde sídli PAO Berijeva (ПАО "Таганрогский авиационный научно-технический комплекс им. Г.М. Бериева")

- A100 z 09.02.2022
Tento rok 2022 OKB Berijeva plánuje dokončiť firemné testy komplexu A-100 na platforme Iľjušin Il-76MD-90A (Ил-76МД-90А) a komplex odovzdať na štátne testy/skúšky.
Zdroj
http://www.beriev.com/rus/pr_rel/2022_02_09.html z 09.02.2022
História lietadla registrácia 78651
https://russianplanes.net/regs/78651
-
skflanker_
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 10945
- Registrován: 07 úno 2017, 20:22
Příspěvek
od skflanker_ » 29 srp 2022, 21:39
Karsa Orlong píše: ↑30 led 2021, 11:36
KJ-600 poprvé letěl už minulé léto. Bohužel všechny fotky jsou buď cenzurovány nebo v nízkém rozlišení, takže nelze moc určit z jakého letadla vychází ...
Ďalšie nekvalitné foto:
Zdroj
https://vk.com/wall-173678697_282467 /
https://t.me/ChDambiev/19184 z 29.08.2022 s popisom:
Ďalší skúšobný let jedného z prototypov čínskeho palubného lietadla DRLO a riadenia KJ-600 sa uskutočnil v Siane.