Suchoj Su-57 (T-50)

Odpovědět
Uživatelský avatar
El Diablo
Samostatný redaktor
Příspěvky: 1165
Registrován: 07 úno 2017, 18:56

Re: Suchoj Su - 57 (T - 50)

Příspěvek od El Diablo » 13 srp 2017, 13:16

Obrázek
Co cítíte, když střílíte teroristy?
Zpětný ráz.
http://www.eldiablo.webz.cz/
Takže se sejdeme v Šestce na Šedesát šestce zejtra ráno v šest. Zapamatuješ si to?
Můžeš mi to ještě šestkrát zvopakovat?
I šestiletý dítě by si to pamatovalo.

Uživatelský avatar
WuVirr
Šéfredaktor
Příspěvky: 4873
Registrován: 01 úno 2017, 15:31
Bydliště: Prachatice

Re: Suchoj Su - 57 (T - 50)

Příspěvek od WuVirr » 25 srp 2017, 12:02

Na Ministerstvu obrany RF oznámili termíny zařazení sériových Su-57 do armády

Sériové stíhací letouny Su-57 s motory první fáze (Izdelie 117) se k ruským vojskům dostanou v letech 2018-2019, oznámil novinářům náměstek ministra obrany Jurij Borisov.
„Přecházíme ke státním zkouškám první etapy, v roce 2018 budou první sériově vyrobené modely a v roce 2019 se začne s dodávkami Su-57. A začíná druhá fáze, ve které bude nový motor," řekl na tiskové konferenci v rámci fóra Armija 2017.
Více zde: https://cz.sputniknews.com/svet/2017082 ... 57-armada/

Uživatelský avatar
skflanker_
Sponzor fóra
Příspěvky: 2916
Registrován: 07 úno 2017, 20:22

Re: Suchoj Su - 57 (T - 50)

Příspěvek od skflanker_ » 10 zář 2017, 11:48


Uživatelský avatar
martanus
Samostatný redaktor
Příspěvky: 2435
Registrován: 01 úno 2017, 10:16

Re: Suchoj Su - 57 (T - 50)

Příspěvek od martanus » 18 zář 2017, 17:42

zajímavé skutečnosti o nejnovějším bojovníku Ruska

https://tvzvezda.ru/news/opk/content/20 ... 4-fe2p.htm

Google překlad.

1) Hmotnost kompozitních materiálů činí 25% hmotnosti prázdného letadla. Současně má konštrukcia draku Su-57 čtyřikrát méně dílů než drak Su-27.

2) S pomocí nejnovějšího radaru může Su-57 "vidět" cíle mimo mnohem dále než jiné stroje. Je to Reč je o vzdušných, pozemních a povrchových cílech.

3) Su-57 může zničit nepřítele v zadní polokouli, nebude potřebovat otočení.
Toho lze dosáhnout díky režimu zpětného startu, kdy je raketa začíná odpálena v opačném směru od nosného letadla, a také díky radaru na zadní straně zadní polosféry.
4) Katapultážní křeslo Catapult Su-57 bude moci zachránit v jakékoliv nadmořské výšce, a to i od země. V budoucnu se bude moci rozhodovat o záchrane bez účasti pilota.
To bylo v rozhovoru s místem televizního kanálu "Star" řekl generálnímu řediteli holdingu "Technodynamics" Igor Nasenkov. Podle něj mohou piloty s hmotností od 45 do 110 kg pracovat v křesle. Automatizační systém se výrazně vylepšil: díky vestavěným senzorům je výsledek padáku přesně určen, i když nejsou k dispozici žádné informace o rychlosti letu z palubních systémů letadla během vyhození.
5) Su-57 je schopen bojovat jak sám a tak v rámci koncepce "jednotného bitevního pole". Každý stroj bude "oči" a "uši" celé armády.

(preklad upravil A.)
Albert Einstein: „Logika tě dostane z bodu A do bodu B. Představivost tě dostane všude.“
Konfucius: " Můžete obětovat vojsko, hospodářství či blahobyt, ale nesmíte obětovat zdravý rozum!"

Alchymista
Redakční rada
Příspěvky: 4718
Registrován: 01 úno 2017, 08:58

Re: Suchoj Su - 57 (T - 50)

Příspěvek od Alchymista » 18 zář 2017, 18:09

martanus píše:
18 zář 2017, 17:42
1) Hmotnost kompozitních materiálů činí 25% hmotnosti prázdného letadla. Současně má konštrukcia draku Su-57 čtyřikrát méně dílů než drak Su-27.
To znamená celkom dosť vysokú integráciu pôvodne samostatných konštrukčných prvkov do väčších zostáv a naznačuje, že rusi dobre zvládajú výrobu zložitejšie tvarovaných kompozitných prvkov

Uživatelský avatar
WuVirr
Šéfredaktor
Příspěvky: 4873
Registrován: 01 úno 2017, 15:31
Bydliště: Prachatice

Re: Suchoj Su - 57 (T - 50)

Příspěvek od WuVirr » 19 zář 2017, 16:35

Su-57

Marfil
Výkonný redaktor
Příspěvky: 609
Registrován: 18 úno 2017, 14:08

Re: Suchoj Su - 57 (T - 50)

Příspěvek od Marfil » 19 zář 2017, 20:38

Nemožem si pomocť ale určite najsexi lietajúci stroj súčasnosti
218189.jpg

Uživatelský avatar
skflanker_
Sponzor fóra
Příspěvky: 2916
Registrován: 07 úno 2017, 20:22

Re: Suchoj Su - 57 (T - 50)

Příspěvek od skflanker_ » 19 říj 2017, 19:59

Pravdepodobne sa jedná o prvú zverejnené foto nového motora pre Suchoj Su-57 (T-50) so zatiaľ firemným označením Izdelie 30:
20171018_Izdelie30.jpg
https://pbs.twimg.com/media/DMcsKvfW0AQJdPP.jpg
20171018_Izdelie30_tryska.jpg
https://pbs.twimg.com/media/DMcsKveWAAAY0TR.jpg
"Ozubená" tryska = aplikácia prvkov na potlačenie odrazených rádiových vĺn
Tweet samotný:

https://twitter.com/KitadicaCool/status ... 1754102784
Zdroj http://charly015.blogspot.sk/2017/10/pr ... e-ser.html z 19.10.2017

Uživatelský avatar
skflanker_
Sponzor fóra
Příspěvky: 2916
Registrován: 07 úno 2017, 20:22

Re: Suchoj Su - 57 (T - 50)

Příspěvek od skflanker_ » 22 říj 2017, 14:05

▲ dôvod návštevy viď http://rostec.ru/news/4521409 z 18.10.2017 = modernizácia podniku a dlhodobé investície

V stredu 11.10.2017 o 04:00 hod miestneho času pilot lietadla Suchoj Su-57, presnejšie testovací pilot a prototyp, vyhlásil núdzový stav a na dráhu boli povolané hasičské a záchranné vozidlá.
Pilotovi sa podarilo pristáť, nemá žiadne zranenie, ani na dráhe ani na lietadle nie sú hlásené žiadne škody.
Príčina udalosti sa vyšetruje.
Zdroj http://inzhukovskiy.ru/novosti/Aviacia/ ... oy-posadke z 18.10.2017

Správa sa týka výjazdov hasičov daného letiska, kde od 11.10. do 17.10.2017 zasahovali 15-krát - výjazd bol väčšinou falošný poplach, zasahovali 2x pri hasení odpadkov a pri nehode vozidla Volkswagen Passat

Uživatelský avatar
puma
Samostatný redaktor
Příspěvky: 2264
Registrován: 17 zář 2017, 12:49

Re: Suchoj Su - 57 (T - 50)

Příspěvek od puma » 23 říj 2017, 11:15

Zajímavý komplexní článek o Su-57.
http://fullafterburner.weebly.com/aeros ... amechanger

Zajímavá zmínka, že pokud jsou pravdivé údaje uváděné o RCS Su-57, tak jej F-22A je schopný detekovat radarem na vzdálenost 35-40km, což je zajímavé hlavně z toho důvodu, že to už je daleko v dosahu pasivních IRST. Pěkně tam jsou rozebrané možnosti L pásmových radarů, krom detekce na velké vzdáleností stealth letounů o velikosti stíhačů (na B-2 to už kvůli jeho velkým rozměrům (vs délka vlny) moc nefunguje), tak i jejich unikátní vlastnost pracovat v pasivním režimu a detekovat emise radarů AWACS/AEW, pozemních vyhledávacích radarů, ale hlavně emise z JITDS/MIDS/LINK-16, IFF / SSR systémů na velké vzdálenosti, rozebírá se tam i teoretická možnost pomoci nich rušit/falšovat GPS signál na velké vzdálenosti pro přesné protizemní zbraně.

Svarboj
Výkonný redaktor
Příspěvky: 755
Registrován: 24 úno 2017, 17:09

Re: Suchoj Su - 57 (T - 50)

Příspěvek od Svarboj » 23 říj 2017, 12:10

Indické letectvo nechce ruské stíhačky páté generace FGFA

Web Defense News jako první informoval o údajné nespokojenosti indického letectva s rusko-indickou stíhačkou páté generace FGFA (Fifth Generation Fighter Aircraft), která konstrukčně vychází z nové ruské stíhačky Su-57.

http://www.armadninoviny.cz/indie-nechc ... erace.html

-------------
Indové po 7 letech co byl veřejně představen T-50 a minimálně tak podle tvarování stroje zjištují, že to není tak moc "hardocore" stealth letoun? Ta americká lobby je tam ale silná.

Uživatelský avatar
puma
Samostatný redaktor
Příspěvky: 2264
Registrován: 17 zář 2017, 12:49

Re: Suchoj Su - 57 (T - 50)

Příspěvek od puma » 23 říj 2017, 13:04

Hlavně je článek plný technických nesmyslů, fotka sání vzduchu na prvním prototypu z jeho prvního veřejného letu jako argument, to nemůže myslet vážně ani dítě ze školky, nejsou tam ještě instalované ani z vrchu se spouštějící blokátory nasátí nečistot při startu, které ty lopatky též dost odstíní, když jsou v letovém režimu. Na prvním prototypu se řeší jiné věci než toto.. A to ještě přívody vzduchu k lopatkám mohou chránit rovnou radarové blokátory za cenu menšího snížení výkonu motorů, tak jako na jiných letounech.
Naposledy upravil(a) puma dne 23 říj 2017, 13:07, celkem upraveno 1 x.

kiko1969
Sponzor fóra
Příspěvky: 74
Registrován: 07 úno 2017, 13:17

Re: Suchoj Su - 57 (T - 50)

Příspěvek od kiko1969 » 23 říj 2017, 13:07

puma píše:
23 říj 2017, 13:04
Hlavně je článek plný technických nesmyslů, fotka sání vzduchu na prvním prototypu z jeho prvního veřejného letu jako argument, to nemůže myslet vážně ani dítě ze školky, nejsou tam ještě instalované ani blokátory nasátí nečistot při startu, které ty lopatky též dost odstíní. A to ještě přívody vzduchu k lopatkám mohou chránit rovnou radarové blokátory za cenu menšího snížení výkonu motorů, tak jako na jiných letounech.
Vyzivna je aj debata pod člankom..typicke pre AN...zaujimave ako sa tam vsetci tvaria ze su nezaujati ale najváčšia debata je vždy pod člankom ktory kritizuje niečo ruske...a kazdeho čo i len trochu proruskeho tam hned zotru pod zem.

Alchymista
Redakční rada
Příspěvky: 4718
Registrován: 01 úno 2017, 08:58

Re: Suchoj Su - 57 (T - 50)

Příspěvek od Alchymista » 23 říj 2017, 13:23

Ďaleko skôr indovia teraz zisťujú, že proste nemajú mozgy na to, aby FGFA dotiahli aspoň do štádia prototypov.
Vôbec technicky náročnejšie veci indovia ťažko nezvládajú - príklad za všetky stačí vývoj tanku Arjun a vývoj stíhača HAL Tejas, ktorý doteraz (od prvého letu v roku 2001) dal "až" 21 postavených strojov vrátane prototypov. Pre porovnanie - Čína oficiálne predstavila svoj "stealth" J-20 v roku 2011 a doteraz postavili 8 prototypov a 20 predseriových strojov (okrem ďalších typov bojových lietadiel i vrtuľníkov, dopraváky a ich deriváty nepočítam).

Dôvod je celkom jednoduchý - inžineri a vôbec technici nie sú v Indii považovaný za dosť "nóbl". Takže inžinieri sú vyrábavaný z "treťotriedneho" materiálu "štvrtotriednymi" učiteľmi.

modrak
Redaktor
Příspěvky: 491
Registrován: 22 úno 2017, 16:50

Re: Suchoj Su - 57 (T - 50)

Příspěvek od modrak » 23 říj 2017, 14:21

Alchymista píše:
23 říj 2017, 13:23

Dôvod je celkom jednoduchý - inžineri a vôbec technici nie sú v Indii považovaný za dosť "nóbl". Takže inžinieri sú vyrábavaný z "treťotriedneho" materiálu "štvrtotriednymi" učiteľmi.
To by som netvrdil. Skôr ide o masívny odliv všetkého technického čo má aké také IQ. Japonci, Saudi, Malajzia skupujú všetko. Inžinier s vysokoškolským vzdelaním si zarobí u malajzijských železníc ako rušňovodič viac, ako manažér u Indických. Na technikoch z Indie doslova visí všetok priemysel a infraštruktúra v Perskom zálive. A činia sa aj Japonci hlavne v elektro a chémii. Ale dosť ich odchádza a sú žiadaný aj v Británii a USA. Preto aj v Indii, je časte stretnúť aj na relatívne dôležitých postoch "treťotriednych" inžinierov. Ale je fakt, že vláda robí kroky, aby špičky ostali doma.

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: fletcher, treblo a 1 host